بازی UFC 5

بازی EA Sports UFC 5 بعد از سه سال انتظار بالاخره معرفی شد

پس از گذشت سه سال از انتشار بازی UFC 4، حالا پس از مدت‌ها انتشار بازی EA Sports UFC 5 معرفی شد. این سری بازی که جزو محبوب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای واقعی در جهان محسوب می‌شود، در آینده‌ای احتمالا نزدیک برای کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

سه سالی بود که کمپانی EA بیخیال معرفی نسخه جدید بازی‌های محبوب UFC شده بود اما حالا این شرکت در حال بازگشت به رینگ هشت ضلعی مبارزات آزاد یو اف سی است. نسل جدید بازی یو اف سی با نام EA Sports UFC 5 امروز رسما معرفی شد. پیش از هر چیز بهتر است بدانید هیچ خبری از تریلر یا تصاویر بازی نیست و شرکت EA به انتشار لوگوی این بازی بسنده کرده است.

معرفی بازی UFC 5

پست تایید انتشار بازی یو اف سی ۵ هیچ اطلاعات مهمی درباره این بازی فاش نکرده است و ما نمی‌دانیم چه ورزشکارانی در این بازی حاضر هستند. همچنین باید برای مشخص شدن زمان انتشار و دیگر اطلاعات بازی چند ماهی منتظر بمانیم. اگر می‌خواهید اولین نفری باشید که اطلاعات این بازی باخبر می‌شوند، می‌تواند وارد سایت EA شوید و ایمیل خود را ثبت کنید. با دنبال کردن گجت نیوز در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانید از آخرین اخبار این بازی محبوب اطلاعات بیشتری به دست آورید. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند EA انتشار تریلر این بازی را به شهریورماه موکول کرده است.

بازی یو اف سی

تصویری که در بالا می‌بینید مربوط به نسخه قبلی بازی است که سه سال پیش منتشر شد. به جز لوگوی بازی که در بالای این صفحه می‌بینید، تصویری از بازی UFC 5 منتشر نشده است.

نسخه قبلی بازی EA UFC سه سال پیش منتشر شده بود. این بازی با این که نقاط ضعفی داشت اما توانست امتیاز بالایی از منتقدین به دست آورد و طرفدران سری را راضی نگه دارد. نسخه قبلی از نظر ویژگی‌های گرافیکی، گیم پلی، حالت‌های گوناگون بازی و … یکی از بهترین بازی‌های ورزشی سال ۲۰۲۰ بود. حالا شرکت EA باید برای راضی کردن کاربرانش، سطح بازی UFC 5 را بالاتر ببرد. این اولین بازی از این سری است که منحصرا برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. در زمان نگارش این متن، اطلاعاتی درباره پلتفرم‌هایی که این بازی روی آن‌ها منتشر می‌شود رسانه‌ای نشده اما با اطمینان می‌توان گفت این بازی انحصاری کنسول‌ خاصی نخواهد بود.

آیا نسخه‌های قبلی بازی یو اف سی را تجربه کرده‌اید؟ در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش همراه شوید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*