شاسی بلند چینی دانگ فنگ آئولوس هائوهان

دانگ فنگ آئولوس هائوهان، شاسی بلند چینی اسپرت با شعاع حرکتی 1350 کیلومتری رونمایی شد

دانگ فنگ آئولوس هائوهان در چند نسخه مختلف معرفی شد. شاسی بلند Aeolus از طراحی اسپرت، موتورهای پرتوان متعدد و شعاع حرکتی بالا برخوردار است.

شرکت خودروسازی چینی دانگ فنگ به‌تازگی شاسی بلند جدید کامپکتی تحت برند «آئولوس» (Aeolus) با نام «هائوهان» (Haohan) را معرفی کرد. این شاسی بلند که مبتنی بر پلتفرم DSMA 2.0 دانگ فنگ ساخته شده است، بخشی از برنامه این خودروساز چینی برای عرضه خودروهای الکتریکی و هیبرید سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می‌شود. در واقع هائوهان اولین خودرو این برنامه جدید دانگ فنگ و اولین خودرو ساخته شده بر پایه پلتفرم DSMA 2.0 است و ظرف 3 سال آینده، دست کم 8 خودرو جدید هیبرید یا الکتریکی از سوی این شرکت به بازار می‌آیند.

جزئیات شاسی بلند آئولوس هائوهان دانگ فنگ

المان‌هایی اسپرت در طراحی دانگ فنگ آئولوس هائوهان مشهودند که نشان می‌دهد این محصول با تمرکز روی قشر جوان‌تر طراحی و تهیه شده است. برخی از ویژگی‌های اصلی که به نمای بیرونی این شاسی بلند چینی شکل می‌دهند، عبارتند از چراغ‌های جلو باریک، جلوپنجره به شکل ذوزنقه برعکس با طراحی ماتریسی ستاره‌ای، رنگ مشکی سقف و ستون‌ها، چراغ‌های سرتاسری عقب، اسپویلر سقف برجسته و همچنین چهار خروجی اگزوز. نسخه پلاگین هیبرید هائوهان هم دارای جلوپنجره از نوع بسته است.

شاسی بلند چینی دانگ فنگ آئولوس هائوهان

آئولوس هائوهان با 4653 میلی‌متر طول، 1886 میلی‌متر عرض، 1730 میلی‌متر ارتفاع و 2738 میلی‌متر فاصله بین دو محور، جزو شاسی بلندهای کامپکت دسته‌بندی می‌شود. رینگ‌هایی هم که برای این اس یو وی چینی در نظر گرفته شده‌اند، در سه اندازه 18، 19 و 20 اینچی‌اند.

شاسی بلند چینی دانگ فنگ آئولوس هائوهان

دانگ فنگ برای همه نسخه‌های شاسی بلند Aeolus Haohan پیشرانه Mach خود را در نظر گرفته است. نسخه بنزین‌سوز با اتکا به یک پیشرانه 1.5 لیتری، 200 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. هر دو نسخه هیبرید و پلاگین هیبرید هم قوای محرکه خود را از یک پیشرانه 1.5 لیتری در کنار یک موتور الکتریکی تامین می‌کنند. نسخه هیبرید با این سیستم محرکه توانایی تولید قدرت حدود 290 اسب بخار و گشتاور 565 نیوتن متر را دارد، در حالی که نسخه پلاگین هیبرید روی هم رفته 355 اسب بخار قدرت و 615 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیرو محرکه این دو نسخه هیبرید به یک گیربکس DHT چهار سرعته سپرده می‌شود.

شاسی بلند چینی دانگ فنگ آئولوس هائوهان

بنا به اعلام دانگ فنگ، هائوهان با پیشرانه هیبرید خود می‌تواند ظرف 6 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. ضمن این، شعاع حرکتی نسخه‌های هیبرید و پلاگین هیبرید آن به ترتیب 1200 و 1350 کیلومتر برآورد شده است. نهایتاً باید اشاره کرد که در آینده جزئیات بیشتری در رابطه با قوای محرکه و همچنین فضای داخلی این شاسی بلند به اشتراک گذاشته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*