لکسوس NX

جلال رشیدی کوچی: با پول پژو ۲۰۷ در ایران، می‌توان لکسوس NX 2020 در امارات خرید

جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس، در ماه‌های اخیر اظهارنظرهای جالبی داشته که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. تازه‌ترین اظهارنظر این نماینده مجلس، درباره قیمت پژو ۲۰۷ در ایران و امکان خرید لکسوس NX 2020 با همین پول در امارات است.

عجیب بودن شرایط بازار خودرو در کشورمان بر هیچ‌کس پوشیده نیست و همه ما می‌دانیم قیمت خودرو در ایران با هر متر و معیاری بیش از حد بالا به‌نظر می‌رسد. قیمت بالای خودرو در کشورمان نه‌تنها باعث اعتراض مردم شده، بلکه حالا صدای برخی از نمایندگان مجلس را هم درآورده است! جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس شورای اسلامی در تازه‌ترین اظهارنظر خود درباره خودروهای داخلی، اعلام کرده با هزینه خرید یک دستگاه پژو ۲۰۷ در ایران، می‌توان در امارات لکسوس ان ایکس ۲۰۲۰ خریداری کرد.

این نماینده مجلس در صحبت‌هایش اعلام کرد که تمام خودروهای خارجی که تا سال ۲۰۱۷ وارد ایران شده است، حالا در مقایسه با قیمت جهانی و مدل‌های ۲۰۲۱، تا ۱۰ برابر قیمت گران‌تر به فروش می‌رسد.

لکسوس تنها گزینه نیست؛ با پول ۲۰۷ چندین انتخاب جذاب و باکیفیت داریم!

پژو ۲۰۷

پژو ۲۰۷ یکی از گران‌ترین محصولات ایران خودرو محسوب می‌شود و با پول این خودرو،‌ به سادگی می‌توان از بهترین برندهای خارج خودرو خرید.

جلال رشیدی کوچی درباره معادل‌سازی قیمت‌ها اعلام کرد:

من یک معادل‌سازی قبلا داشتم که مربوط به یک هفته قبل از استیضاح آقای فاطمی‌امین، وزیر سابق صمت بود. آن زمان پژو ۲۰۷ تقریبا ۲۲ هزار دلار بود، یعنی به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده بود. یک معادل‌سازی داشتم که خودروهایی که می‌شود با ۲۲ هزار دلار در امارات خریداری کرد، چیست: بنز سری E مدل ۲۰۲۲، ب‌ام‌و سری ۵ مدل ۲۰۱۷، جنسیس جی۷۰ مدل ۲۰۲۰، هوندا آفرود مدل ۲۰۲۱، هیوندا پالیسید مدل ۲۰۲۱، هیوندا آزرا مدل ۲۰۲۱ و لکسوس NX مدل ۲۰۲۰.

این مقایسه‌ها تا حدی درست به‌نظر می‌رسند و با قیمت خودرو پژو ۲۰۷ در روزهایی که رکوردهای قیمتی را جابه‌جا می‌کرد، به‌سادگی می‌شد بهترین خودروهای خارجی را با کیفیتی بالاتر خریداری کرد.

رشیدی‌کوچی خاطرنشان کرد: شما این نکته را در نظر بگیرید که قیمت تمام خودروهای خارجی که تا سال ۲۰۱۷ وارد ایران شده است، الان نسبت به قیمت جهانی و مدل‌های ۲۰۲۱، حداقل ۱۰ برابر بیشتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*