میرسلیم قیمت بنزین

میرسلیم: جرات گران کردن بنزین را ندارید، لااقل به مردم بگویید اسراف نکنند

حواشی مربوط به افزایش قیمت بنزین همچنان ادامه دارند و اظهار نظرات بسیاری در این باره صورت می‌گیرد. در تازه‌ترین اظهار نظر میرسلیم، نماینده مجلس اعلام کرده اگر جرات اصلاح ندارد، صادقانه از مردم بخواهید اقلا اسراف نکنند!

مدت‌ها است حرف و حدیث‌های زیادی درباره افزایش قیمت بنزین شنیده می‌شود. افزایش قیمت بنزین موافقان و مخالفان زیادی دارد و مشخص نیست چه اتفاقی برای قیمت بنزین خواهد افتاد. سیدمصطفی میرسلیم، نماینده مجلس در اظهار نظری جنجالی به شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین واکنش نشان داده و از دولت خواست تا از مردم بخواهند در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند.

این نماینده مجلس به تازگی در پلتفرم ایکس یا همان توییتر که سال‌ها است فیلتر شده اعلام کرد:

#دولت باید به جای تکذیب مکرر عدم افزایش قیمت سوخت، صریحا به #مردم یادآوری کند که قیمت سوخت و انرژی با توجه به سقوط #ارزش_پول_ملی، از ابتدای دولت یازدهم تا کنون، به یک دهم کاهش پیدا کرده و این سرمایه ملی تاراج و تبدیل به دود می شود و آلودگی آن به حلقوم همه می‌رود؛ و باز اگر جرات #اصلاح ندارد، صادقانه از مردم بخواهد:”اقلا #اسراف نکنید!”

ظاهرا این نماینده مجلس، از این که دولت «جرات اصلاح» را ندارد ناراضی است و به نظرش قیمت سوخت باید اصلاح شود. البته منظور این نماینده مجلس از اصلاح، قطعا کاهش قیمت سوخت نیست و با وضعیت فعلی قیمت سوخت، کنار نمی‌آید.

میرسلیم پس از اینترنت و بازار خودرو، حالا به قیمت بنزین می‌پردازد

نظرات میرسلیم

سید مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس درباره موضوعات مختلفی اظهار نظر کرده و حالا به موضوع مهم و حیاتی قیمت سوخت می‌پردازد.

این اولین اظهار نظر سیدمصطفی میرسلیم نیست که مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد و پیش از این هم صحبت‌های او درباره موضوعات مختلفی مانند اینترنت، فیلترینگ، توییتر، بازار خودرو، کیفیت خودروهای داخلی، پراید، ۲۰۶، لندکروز و ده‌ها موضوع دیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

چندی پیش حضور میرسلیم در توییتر جنجال‌های زیادی به پا کرد و پیش از این هم نظراتش درباره عدم تفاوت خودرو ۲۰۶ با لندکروز، به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. البته این تمام صحبت‌های جنجالی میرسلیم نیست و در ادامه می‌توانید تنها برخی از آن‌ها را در گجت نیوز بخوانید.

در هر حال این روزها صحبت‌ها و حواشی درباره افزایش قیمت سوخت داغ‌تر از همیشه است و ظاهرا در حال حاضر با توجه به اظهار نظر جدید میرسلیم، خبری از بیشتر شدن قیمت بنزین نیست و این طرح مخالفانی در دولت و مجلس دارد.

نظر شما درباره اظهار نظر تازه سید مصطفی میرسلیم چیست؟ آیا با توییت جدید این نماینده مجلس موافقید؟ در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش همراه بمانید.