خودروهایی با بودجه 700 میلیون تومان

با بودجه 700 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان در ایران خرید (شهریور 1402)

با بودجه 700 میلیون تومان در بازار ایران برای خرید خودرو گزینه‌های متعددی وجود دارد. در ادامه با لیست خودروهایی با بودجه 700 میلیون تومان آشنا می‌شویم.

مشتریان در بازار ایران با بودجه 700 میلیون تومان می‌توانند به سراغ انواع خودروهای داخلی و مونتاژی بروند؛ اما در این مقاله قصد داریم شما را 5 مورد از بهترین خودروها در محدوده قیمتی 700 میلیون تومان آشنا کنیم؛ این لیست با در نظر گرفتن خودروهایی با مشخصات فنی مناسب، فروش خوب در بازار و همچنین دسترسی آستان به لوازم یدکی آنها تهیه شده است.

معرفی خودروهایی با بودجه 700 میلیون تومان

در ادامه شما را با 5 خودروی موجود در بازار ایران که با بودجه کمتر از 700 میلیون تومان می‌توان آنها را خریداری کرد، آشنا می‌کنیم.

پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه‌ای مدل 1401

خودروهایی با بودجه 700 میلیون تومان

اگر با بودجه 700 میلیون تومان قصد خرید یک خودرو برای استفاده شهری را دارید، پژو 207 اتوماتیک یک گزینه مناسب خواهد بود. این خودرو در بازار ایران به‌خصوص در میان جوانان از محبوبیت زیادی برخوردار است. همچنین در سراسر ایران می‌توان به لوازم یدکی آن دسترسی پیدا کرد.

پژو 207 اتوماتیک به یک موتور 1.6 لیتری TU5 مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. هرچند شتاب این خودرو مناسب است، اما در سطح نسخه دنده‌ای آن نبوده و بیشتر گزینه‌ای مناسب برای تردد در جاده‌های پرترافیک کلانشهرها است.

ایران خودرو برای این محصول، امکاناتی چون کلیدهای کنترل رو فرمان، دوربین و سنسور دنده عقب، نمایشگر لمسی 7 اینچی همراه با نویگیشن و همچنین تهویه اتوماتیک را در نظر گرفته است تا به‌خوبی به نیاز مشتریان پاسخ دهد.

ضمن این‌که فضای محدود داخل کابین و حجم صندوق عقب به‌عنوان یکی از معایب این خودرو محسوب می‌شود که به همین دلیل برای مسافرت خارج از شهر و خانواده پرجمعیت گزینه مناسبی نخواهد بود.

ساندرو اتوماتیک مدل 1396

خودروهایی با بودجه 700 میلیون تومان

ساندرو اتوماتیک به‌عنوان یک خودرو باکیفیت شناخته می‌شود که می‌توان آن را با بودجه 700 میلیون تومان خریداری کرد. این خودرو از کیفیت ساخت بالا و فضای کابین جادار نسبت به سایر خودروهای هم‌رده بهره می‌برد و دوام فنی آن نیز در سطح بالایی قرار دارد. البته لوازم یدکی این خودرو هرچند باکیفیت هستند، اما نسبت به سایر رقبا گران‌تر خواهند بود.

ساندرو به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 4 سرعته اتوماتیک Al4 به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو ظرف مدت 11.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و در میان خودروهایی با بودجه 700 میلیون تومان به‌عنوان یک خودرو پرشتاب به‌شمار می‌رود.

عدم ارائه امکانات رفاهی زیاد و نامناسب بودن طراحی داخلی به‌عنوان معایب این خودرو محسوب می‌شوند. البته امکان سفارش مانیتور لمسی و دوربین عقب نیز برای این خودرو وجود دارد.

تارا اتوماتیک مدل 1401

خودروهایی با بودجه 700 میلیون تومان

تارا اتوماتیک مدل 1401 یکی دیگر از خودروهایی با بودجه 700 میلیون تومان در بازار ایران محسوب می‌شود که از امکانات رفاهی مناسب نیز بهره می‌برد.

این سدان ملی ایران خودرو به یک موتور 1.6 لیتری TU5 پلاس مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو نیز 190 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

از امکانات این خودرو می‌توان به اتولایت، فرمان برقی حساس به سرعت، سنسور فشار باد تایر، سنسور باران، سنسور عقب، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، کنترل ایستایی در سربالایی و کروز کنترل اشاره کرد که چنین مواردی آن را به پرآپشن‌ترین خودرو این لیست تبدیل می‌کند.

ضخامت نازک برخی از بخش‌های بدنه نظیر سقف و سینی عقب به‌همراه کیفیت مونتاژ نه‌چندان مناسب به‌عنوان معایب این خودرو به‌شمار می‌روند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک 1401

دنا پلاس اتوماتیک

دنا پلاس توربو اتوماتیک از مزایایی چون موتور قوی، امکانات رفاهی مناسب و فضای صندوق جادار بهره می‌برد که در میان لیست خودروهایی با بودجه 700 میلیون تومان ، گزینه مناسبی برای خانواده‌ها محسوب می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک به یک موتور 1.7 لیتری 4 سیلندر EF7 مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

هرچند طبق اعلام ایران خودرو، دنا پلاس توربو اتوماتیک ظرف مدت 9.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند، اما طبق تست‌ها میزان شتاب این خودرو 10.5 ثانیه است.

از معایب این خودرو می‌توان به فضای داخل کابین محدود نسبت به سایر سدان‌های هم‌رده و عایق‌بندی نه‌چندان مناسب کابین اشاره کرد.

تندر 90 اتوماتیک مدل 1396

تندر 90

اگر با بودجه 700 میلیون تومان قصد خرید یک خودرو باکیفیت و با داوم فنی مناسب را دارید، تندر 90 اتوماتیک مدل 1396 یک گزینه مناسب خواهد بود.

این خودرو همانند ساندرو به موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 105 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو علاوه بر مشخصات فنی مناسب، از کیفیت ساخت بالا و بادوام نیز بهره می‌برد.

از معایب این خودرو نیز می‌توان به پرآپشن نبودن و طراحی نامناسب بدنه‌ی آن اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*