ریلمی جی تی ۵

ریلمی جی تی ۵ بالاخره ظاهر زیبای خود را نشان داد + ویدیو

مدیرعامل ریلمی، جی تی ۵ – Realme GT5 را زیباترین گوشی تاریخ این کمپانی توصیف کرده؛ پرچمداری که مجهز به 24 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی است.

ریلمی در روز ششم شهریور (28 اوت) از گوشی جی تی ۵ رونمایی خواهد کرد و به همین مناسبت، جلوه‌ای از طراحی چشم‌نواز آن را با انتشار یک تیزر تبلیغاتی به‌نمایش درآورد. در این ویدیو، می‌بینیم که گوشی، سه دوربین و یک چراغ LED در پنل عقب است.

طراحی دو دایره‌ای بخش دوربین این دیوایس، یادآور ریلمی GT3 است؛ با این تفاوت که LED مستطیل شکل، حالا به‌صورت افقی کنار این دو حلقه می‌نشیند. البته در ریلمی GT5 برآمدگی دوربین هم از هر دو سمت تا لبه فریم دستگاه امتداد دارد؛ چیزی که در چند نسل اخیر گوگل پیکسل دیده بودیم.

این تیزر، وجود باتری 5240 میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ 240 وات و یک چیپ مدیریت شارژ SuperVOOC S را در پرچمدار جدید، تایید می‌کند. علاوه بر این، به نام اسنپدراگون 8 نسل 2 و NFC هم در این ویدیو اشاره می‌شود.

رنگ خاص نقره‌ای ریلمی جی تی 5، حاصل یک فناوری نوین ریخته‌گری شیشه است و مدیرعامل ریلمی (Wu Qi Chase) با تمجید از طراحی این گوشی، آن را زیباترین اسمارت فون ساخته شده توسط این کمپانی می‌داند.

از دیگر مشخصات ممتاز دستگاه، باید به یک چیپ مجزا برای نمایش محتوا با نهایت کیفیت، رم 24 گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی اشاره کنیم.

البته این فقط یک دست‌گرمی برای رونمایی از «ریلمی GT5 پرو» است که در ادامه سال، با نسل سوم تراشه اسنپدراگون 8 وارد بازار موبایل خواهد شد.