جی ام سی ویگوس 7 پلاس

پیکاپ جی ام سی ویگوس 7 پلاس به ایران می‌آید

پیکاپ جی ام سی ویگوس 7 پلاس به‌عنوان یک پیکاپ دو دیفرانسیل وارد ایران شد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات JMC VIGUS 7 PLUS آشنا می‌شویم.

خبرها حاکی از آن است که یکی از شرکت‌ها مدل‌های اولیه پیکاپ جی ام سی ویگوس 7 پلاس را در دو نسخه اتوماتیک و دنده‌ای برای انجام تست‌های فنی به ایران آورده تا بازار پیکاپ‌های دو دیفرانسیل بازار ایران بیش از پیش گسترش پیدا کند. البته هنوز مشخص نیست کدام شرکت‌کننده وظیفه عرضه آن در بازار ایران را بر عهده دارد. در ادامه شما را با مشخصات فنی و امکانات پیکاپ چینی JMC VIGUS 7 PLUS آشنا خواهیم کرد.

مشخصات پیکاپ جی ام سی ویگوس 7 پلاس

جی ام سی ویگوس 7 پلاس

از آنجایی که شرکت JMC یا Jiangling Motors Corp به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات فورد در چین محسوب می‌شود، ویگوس 7 پلاس نیز به یک موتور 2 لیتری GTDi سری اکوبوست فورد مجهز شده است.

جی ام سی ویگوس 7 پلاس

این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 217 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز بسته به مدل خودرو توسط گیربکس 6 سرعته دستی و 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی JMC VIGUS 7 PLUS

جی ام سی ویگوس 7 پلاس

پیکاپ JMC VIGUS 7 PLUS از امکانات رفاهی و ایمنی مهمی چون 2 کیسه هوای ایمنی، چراغ‌های روز، سنسورهای هشدار دهنده موانع در بخش عقب و جلوی خودرو، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی، سیستم کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری، سردنده شیفت بای وایر (در نسخه اتوماتیک)، دوربین 360 درجه (در نسخه‌های فول) و مانیتور 10.1 اینچی لمسی همراه با دوربین عقب بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*