آیفون 15 پرو در گیک بنچ

شگفتی سازی آیفون 15 پرو و پرو مکس در گیک بنچ

به‌لطف عملکرد فوق‌العاده تراشه جدید A17 Pro bionic، آیفون 15 پرو و پرومکس در تست گیک بنچ نتایج شگفت‌انگیزی را رقم زده‌اند.

اگرچه انتظار عملکرد قدرتمند از آیفون 15 پرو و پرو مکس، دور از ذهن نبود، اما نتایج آزمون گیک بنچ از شگفتی‌سازی پرچم‌داران اپل حکایت دارند. در فهرست جدیدی از بنچمارک گیک بنچ که اخیرا منتشر شده، آیفون 15 موفق به کسب 2914 امتیاز در بخش تک هسته‌ای و 7199 امتیاز در بخش چند هسته‌ای شده است. علاوه بر آن، آیفون 15 پرو مکس نیز در فهرستی دیگر از Geekbench، در بخش تک هسته‌ای 2787 امتیاز و در بخش چند هسته‌ای 6853 امتیاز را به خود اختصاص داده است.

آیفون 15 پرو در گیک بنچ

امتیاز آیفون 15 پرو در گیک‌بنچ

نکته جالب، عملکرد ضعیف‌تر نسخه پرو مکس در مقایسه با آیفون 15 پرو است. البته امتیازات پایین‌تر لزوما به معنای عملکرد ضعیف‌تر نیست، زیرا نتایج نهایی می‌توانند متغیر باشند. به‌طور کلی، هر دو نسخه در مقایسه با نسل‌های پیشین خود، امتیازات بالاتری را ثبت کرده‌اند.

در مقام مقایسه، آیفون 14 پرو در حال حاضر امتیاز تک هسته‌ای 2520 و چند هسته‌ای 6387 را ثبت کرده و میانگین امتیاز آیفون 14 پرومکس در گیک بنچ نیز برای بخش تک‌ هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب 2519 و 6367 امتیاز است.

آیفون 15 پرو در گیک‌ بنچ

امتیاز آیفون 15 پرو مکس در گیک‌بنچ

علاوه بر این، امتیاز آیفون 15 پرو و پرو مکس در تست گیک بنچ در مقایسه با تمامی گوشی‌های اندرویدی نیز بالاتر است. برای مثال، گلکسی اس 23 اولترا که پرچم‌دار سامسونگ محسوب می‌شود، در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1878 را به‌دست آورده است. هم‌چنین ویوو ایکس 90 پرو پلاس با کسب 5152 امتیاز در بخش چند هسته‌ای، برترین گوشی اندرویدی در این قسمت است.

در فهرست گیک‌بنچ آیفون 15 پرو و پرو مکس، به 8 گیگابایت رم اشاره شده که در مقایسه با نسل پیشین، 2 گیگ رم بالاتر را نشان می‌دهد. با وجود اینکه اطلاعات مذکور می‌توانند نادرست باشند، اما پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی بر رم 8 گیگابایتی پرچم‌داران اپل منتشر شده بودند. از آنجاکه اپل اطلاعات مشخصی از رم دستگاه‌های خود ارائه نمی‌دهد، تا زمان عرضه رسمی سری آیفون 15 باید منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*