یخچال هوشمند جدید 303 لیتری شیائومی

یخچال هوشمند جدید 303 لیتری شیائومی فقط 17 میلیون تومان قیمت دارد

یخچال هوشمند جدید شیائومی چندان جاگیر نیست؛ اما 303 لیتر ظرفیت و امکانات پرشماری از جمله یخ‌ساز دارد. قیمت آن هم در حد یک گوشی میان رده است.

شیائومی برای راه‌اندازی یک کمپین سرمایه‌‎گذاری جمعی، از یخچال فریزر هوشمند جدید خود، Mijia 303L Ice-Making Edition Pro رونمایی کرد. کمپانی چینی برای فروش این محصول، قیمت 2399 یوانی تعیین کرده که معادل 329 دلار است.

ویژگی‌های یخچال هوشمند جدید 303 لیتری شیائومی

درباره یک یخچال سه‌تکه نسبتا کامپکت صحبت می‌کنیم که با پهنای 60 سانتی‌متر و عمق 65 سانتی‌متر، ظرفیت 303 لیتری دارد.

یکی از ویژگی‌های متمایزکننده‌اش، قابلیت یخ‌سازی سریع است که فقط در 80 دقیقه، حدود 900 گرم یخ تحویل می‌دهد. این قابلیت، به‌ویژه برای طرفداران پروپاقرص نوشیدنی‌های خنک، کاربردی خواهد بود.

این یخچال، سیستم چرخش هوای سرد 360 درجه دارد که باعث سرمادهی یکسان و جلوگیری از برفک‌زایی می‌‎شود. همچنین بسته به مواد غذایی نگهداری شده و شدت سرمای مورد نیاز، 24 سطح دمایی قابل تنظیم از منفی 18 تا 5 درجه سانتی‌گراد دارد.

جالب اینکه می‌تواند 10 کیلوگرم گوشت را در یک روز، فریز کند. این، به‌لطف کمپرسور اینوِرتر و فن اینورتر یخچال محقق می‌شود که در ترکیب با پنج سنسور دمایی، چنین قابلیتی به آن می‌دهند.

یخچال فریزر میجیا ادیشن پرو، یک سیستم آنتی‌باکتریال هم دارد که مبتنی بر یون نقره است.

به‌عنوان یکی از اعضای لوازم خانگی Mijia، یخچال جدید هم از اتصال هوشمند پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند آن را از طریق اپ Xiaomi Home کنترل کنند. این شامل تنظیم حالت، دما و قابلیت یخ‌سازی آن می‌شود. حتی دما و حالت سرمادهی، با فرمان صوتی از طریق دستیار هوشمند Xiao Ai هم قابل تنظیم است.