معرفی شاهین اتوماتیک

تیزر معرفی شاهین اتوماتیک ، محصول جدید و گران قیمت سایپا منتشر شد

شاهین اتومات به‌زودی روانه بازار خودرو ایران می‌شود. حالا تیزر معرفی سایپا شاهین اتوماتیک منتشر شده که در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

در تازه‌ترین اخبار خودرو، شرکت خودروسازی سایپا به‌زودی شاهین اتوماتیک را روانه بازار ایران می‌کند. چند روز پیش، شورای رقابت رسما قیمت این محصول جدید سایپا را اعلام کرد که بر اساس آن، قیمت شاهین اتومات 545 میلیون تومان برای تحویل به خریداران اعلام شده است. حالا گروه خودروسازی سایپا تیزر معرفی شاهین اتوماتیک را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید و با محصول جدید نارنجی‌پوشان جاده مخصوص بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی تیزر معرفی سایپا شاهین اتوماتیک

سایپا شاهین دنده اتومات از نظر ظاهری فرقی با نسخه دنده دستی ندارد. اما در داخل کابین خودرو، نمایشگر لمسی ده اینچی، طرح دو رنگ داشبورد و تودری‌ها و صندلی‌های چرمی جلب توجه می‌کنند. شاهین اتومات به پیشرانه 1.5 لیتریی توربوشارژ با قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتن‌متر مجهز شده و گیربکس اتوماتیک CVT نیز نیروی تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این خودرو 1320 کیلوگرمی در هر صد کیلومتر مسافت طی شده، کمتر از 8 لیتر بنزین می‌سوزاند و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن به حدود 13 ثانیه می‌رسد.

معرفی شاهین اتوماتیک

از جمله آپشن‌ها و امکانات شاهین اتوماتیک می‌توان به سیستم صوتی با شش اسپیکر، نمایشگر 10 اینچی لمسی با درگاه یو اس بی، اتصال بلوتوث و مسیریابی ماهواره‌ای، رینگ‌های 15 اینچی، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور پارک و دوربین عقب، تنظیم صندلی‌های راننده در شش جهت، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، چراغ روشنایی در روز یا دی لایت، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سانروف، آنتن کوسه ای، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم‌های ترمز ABS و EBD، کنترل کشش TCS و سیستم کنترل تعادل ESC اشاره کرد.