اسپیکر گیمینگ SC-GNW10 پاناسونیک

اسپیکر گیمینگ SC-GNW10 پاناسونیک، آرزوی هر گیمری را به واقعیت تبدیل می‌کند

اسپیکر گیمینگ SC-GNW10 پاناسونیک با صدای استریو پیشرفته رونمایی شد و علاقه‌مندان به موسیقی بی‌صبرانه منتطر عرضه‌ی آن به بازار هستند.

شرکت پاناسونیک که اخیرا طی خبرهای مربوط به دوربین G9 Mark II نظر مخاطبان را به خود جلب کرده بود، اکنون محصول جالب دیگری را برای علاقه‌مندان به موسیقی و دنیای بازی‌های کامپیوتری معرفی کرده است. اسپیکر گیمینگ SC-GNW10 پاناسونیک جدیدترین محصول این کمپانی است که نسخه ارتقا یافته مدل عرضه شده در سال 2021 محسوب می‌شود.

اسپیکر دور گردنی شرکت ژاپنی پاناسونیک قرار است تاریخ 17 نوامبر به بازار مصرف‌کنندگان عرضه شود. این محصول یک همراه صوتی خارق‌العاده برای کار، سفر و بازی است. اصلی‌ترین مشکل هندزفری‌های سیمی، وجود سیم‌های دراز و آزاردهنده و کم بودن دامنه جابجایی است. هندزفری‌های بلوتوثی نیز مشکلاتی از قبیل گم شدن و افتادن از گوش را دارند. برای حل این مشکل، مدل جدیدی از هندزفری به نام هندزفری گردنی وارد بازار شده است.

اسپیکرهای دور گردنی نوعی گجت پوشیدنی هستند که روی شانه‌های شما می‌نشینند و از ارتعاشات برای ارسال امواج صوتی به گوش شما استفاده می‌کنند. این به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به هدفون به موسیقی و سایر محتوای صوتی گوش دهید.

اسپیکر گیمینگ SC-GNW10 پاناسونیک

اگرچه بسیاری از کاربران جذابیت زیادی در این محصول نمی‌بینند، اما به نظر می‌رسد که این محصولات در حال افزایش محبوبیت هستند و برندهای سازنده هندزفری به طور فزاینده‌ای روی طراحی آنها تمرکز می‌کنند. به عنوان مثال، شارپ اخیرا یک اسپیکر گردنی جدید معرفی کرده است. پاناسونیک نیز از رقبای خود عقب نمانده و اسپیکری را معرفی کرده که داشتن آن آرزوی هر گیمری است.

امکانات جذاب اسپیکر گیمینگ SC-GNW10 پاناسونیک

اسپیکر گردنی SC-GNW10 دارای چهار واحد بلندگوی 38 میلی‌متری است که صدای استریو را ارائه می‌دهد. این یک پیشرفت قابل‌توجه نسبت به مدل قبلی محسوب می‌شود و اندازه واحد بلندگو را 1.25 برابر افزایش می‌دهد. اسپیکر گیمینگ SC-GNW10 پاناسونیک همچنین با برنامه Windows PC SOUNDSLAYER Engine سازگار است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا تنظیمات اکولایزر خود را براساس ترجیحات فردی شخصی‌سازی کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته اسپیکر گردنی SC-GNW10 اتصال بی‌سیم اختصاصی کم تأخیر آن است که روی سیگنال صوتی 2.4 گیگاهرتز کار می‌کند و یک تجربه صوتی بدون تاخیر را تضمین می‌کند.

اسپیکر گیمینگ SC-GNW10 پاناسونیک

علاوه‌براین، مدل جدید دارای ویژگی‌های چت صوتی بهبود یافته است، از جمله میکروفون در دو طرف برای افزایش منطقه ضبط صدا و بهبود قابلیت‌های ضبط صدا. پاناسونیک همچنین ویژگی‌های حذف نویز و اکو را افزایش داده است.

اسپیکر گیمینگ SC-GNW10 پاناسونیک سه حالت مختلف خروجی صدا را ارائه می‌دهد که عبارتند از RPG Mode، FPS Mode و Voice Enhancement Mode. هدف این حالت‌ها ارائه یک تجربه صوتی مناسب برای گیمرهایی است که می‌خواهند انواع مختلف بازی‌ها را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

شیائومی از اسپیکر هوشمند ساوند با قیمت ۳.۵ میلیون تومان رونمایی کرد

این اسپیکر گردنی دارای طراحی ارگونومیک است که از تماس با استخوان ترقوه و عضلات ذوزنقه جلوگیری کرده و راحتی طولانی مدت را تضمین می‌کند. با افزودن یک طراحی منحصربه‌فرد، چراغ‌های LED در انتهای این اسپیکر تعبیه شده است که ادعا می‌شود استرس و افزایش ضربان قلب را قبل از شروع بازی نشان می‌دهد. انتظار می‌رود اسپیکر گیمینگ SC-GNW10 پاناسونیک در نمایشگاه بازی توکیو 2023 ظاهر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*