تریلر فصل 7 ریک اند مورتی

تریلر فصل 7 ریک اند مورتی ؛ عجیب‌ترین اپیزود Rick and Morty در انتظار ماست

جدیدترین تریلر فصل 7 انیمیشن ریک اند مورتی از شبکه Adult Swim منتشر شد. در ادامه علاوه بر اینکه تیزر جذاب فصل هفتم Rick and Morty را خواهیم دید، به اتفاقات جذابی که در این فصل رخ خواهد داد هم اشاره می‌کنیم و نهایتا به تاریخ پخش قسمت جدید و فصل هفتم ریک و مورتی می‌رسیم.

با وارد شدن اتهمات عجیب و غریب به جاستین رویلند (صداپیشه شخصیت ریک) مثل خشونت خانگی و …، انگار که یک سطل پر از آب یخ را روی سر طرفداران Rick and Morty خالی کردند. در ابتدای کار، این هنرمند آمریکایی از ادامه همکاری با شبکه Adult Swim منع شد و همانطور که همه انتظارش را داشتیم، به نظر می‌رسید که کار قسمت جدید ریک و مورتی هم کاملا تمام شده است. اما خوشبختانه کار به جاهای باریک نرسید و او از تمام اتهامات تبرئه شد. حالا جاستین رویلند اینجاست تا شاهکارش را تمام قد، در اختیار طرفدارانش قرار دهد.

تریلر فصل 7 ریک اند مورتی

در قسمت جدید انیمیشن ریک اند مورتی، “پیکل ریک” یا همان «ریک خیار شوری» را فراموش کنید؛ چرا که حالا نوبت «لِگ ریک» رسیده است؛ البته تبدیل شدن به «پا» برای ریک، هیچ کاری ندارد! در ادامه به ماجرای قتل «همسر و دختر ریک» می‌رسیم و آنطور که از ماجرا پیداست، ریک در فصل هفتم Rick and Morty بالاخره قاتل آن‌ها را پیدا کرده؛ فقط تصور کنید که قرار است چه بلایی سرش بیاورد.

تریلر فصل 7 ریک اند مورتی

جری که یک شخصیت بیکار و بی دست و پاست، به یک بدنساز حرفه‌ای تبدیل می‌شود، ریک زامبی می‌کشد و عجیب‌تر از همه، تنهایی به ملاقات تراپیست می‌رود و سپس با چند لباس، دست به یقه می‌شود و نهایتا حافظه خود را از دست می‌دهد؛ خب اجازه دهید درمورد کارهایی که مورتی انجام می‌دهد، چیزی نگوییم. این اتفاقات برای انیمیشنی که تا اینجای کار، یعنی در 6 فصل، به آمار 19 میلیون بیننده رسیده، چیز واقعا عجیبی نیست و دقیقا در خط انتظارات ما حرکت می‌کند.

عوامل و تاریخ پخش قسمت جدید و فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty

فصل هفتم انیمیشن Rick and Morty

به روال گذشته، جاستین رویلند در قامت ستون اصلی این پروژه به میدان آمده است و به تنهایی، صداپیشگی ریک و چند شخصیت دیگر را هم انجام می‌دهد. همچنین مسئولیت کارگردانی فصل 7 سریال Rick and Morty هم به صورت مشترک، روی دوش جاستین رولند و دن هارمون خواهد بود. در نهایت به تاریخ پخش فصل 7 ریک اند مورتی می‌رسیم که زیاد دور نیست و اگر تا 15 اکتبر یعنی 23 مهر ماه امسال دوام بیاورید و نکات ایمنی را رعایت کنید و درگیر موج جدید کرونا نشوید، می‌توانید از تماشای فصل 7 ریک اند مورتی لذت کافی را ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*