تمسخر آیفون ۱۵ پرو مکس در تبلیغ جدید گوگل پیکسل ۸

گوگل در تبلیغ جدید گوگل پیکسل، آیفون 15 پرو مکس را به سخره گرفت + ویدیو با زیرنویس فارسی

گوگل در تبلیغ جدید پیکسل 8 نبود نوآوری در آیفون 15 پرو مکس اپل را به تمسخر می‌گیرد. در ادامه شاهد ویدیو تبلیغ Pixel 8 با زیرنویس فارسی باشید.

پس از معرفی پرسر و صدای آیفون 15 در رویداد Wonderlust به رسم همیشگی اپل، حالا گوشی پرچمدار بعدی که باید منتظر رونمایی از آن باشیم، گوگل پیکسل 8 است. گوگل هم مدتی قبل اعلام کرد که در تاریخ 8 اکتبر 2023 مصادف با 12 مهر 1402 اقدام به معرفی نسل جدید گوشی پرچمدار خود خواهد کرد. این غول فناوری همچنین برای آماده‌سازی مخاطبان پیش از این رویداد، یک سری از ویدیوهای تبلیغاتی را منتشر می‌کند که جدیدترین موردِ آن روی به چالش کشیدن محصول جدید کوپرتینویی‌ها تمرکز دارد.

تمسخر آیفون 15 پرو مکس در تبلیغ جدید گوگل پیکسل 8

در این ویدیو، آیفون 15 پرو مکس و پیکسل 7 پرو در حال گفتگو در یک جنگل تاریک به تصویر کشیده شده‌اند. گوشی آیفون هم ضمن اینکه ترس خود نسبت به رونمایی از نسخه جدید پیکسل را ابراز می‌کند، خطاب به آن می‌گوید که اخیراً فقط دکمه میوت متفاوت، داینامیک آیلند بهتر و پورت شارژ جدید نصیبش شده است. چنین ویدیویی که کنایه‌ای به عدم نوآوری اپل در سری آیفون می‌زند، احتمالاً چندان به مذاق طرفداران پر و پا قرص این کمپانی مشهور آمریکایی خوش نمی‌آید.

آن‌طور که در تبلیغ جدید گوگل پیکسل مطرح شده، پیکسل 8 قرار است با قابلیت‌های نوآورانه مبتنی بر هوش مصنوعی و طراحی چشمگیر توجهات را به سمت خود جلب کند؛ از قضا به‌تازگی تصاویر رسمی پیکسل ۸ و ۸ پرو هم لو رفت که طراحی جدید آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. به هر حال، زمان زیادی تا معرفی رسمی Google Pixel 8 باقی نمانده و به‌زودی دنبال‌کنندگان حوزه تکنولوژی از آنچه گوگل برای نسل جدید گوشی پرچمدار خود تدارک دیده است باخبر می‌شوند.

البته با وجود انتقادهایی که نسبت به اپل به‌خاطر نبود نوآوری‌های دندان‌گیر در سری آیفون وجود دارد، احتمالاً استقبال گسترده یا بهتر است بگوییم هجوم مردم در مناطق مختلف برای خرید آیفون 15 را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید. البته عرضه این گوشی جدید اپل بدون حواشی نبوده و گزارش‌ها از مشکلات مهم آیفون 15 پرو مثل داغ شدن بیش از حد و نواقص موجود در بدنه حکایت دارند. در مطلبی در گجت نیوز هم به علت داغ کردن آیفون 15 و حواشی حول محور این مسئله پرداختیم.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره تمسخر آیفون 15 در تبلیغ جدید گوگل پیکسل 8 چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*