طرح پژوهانه همراه اول

مهلت ثبت‌نام فراخوان طرح پژوهانه همراه اول تمدید شد

مهلت ثبت‌نام فراخوان طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی به دلیل استقبال دانشجویان تا 15 آبان 1402 تمدید شد.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول طرح حمایت از پایان نامه و طرح‌های پژوهشی را با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، رونق حوزه پژوهش، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به اجرا درآورد.

تمدید مهلت ثبت‌نام فراخوان طرح پژوهانه همراه اول

از رویکردهای این حمایت همراه اول می‌توان به کاربردی‌سازی و ارتقای کیفیت پژوهش‌های دانشگاهی، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان پسادکتری و بهره‌مندی از ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مطابق با نیازهای پژوهشی شرکت همراه اول اشاره کرد که به‌شکل اعطای گرنت پژوهشی اجرا شده است.

از آنجایی که دانشجویان از این طرح استقبال کردند و دانشگاه‌ها نیز خواستار تمدید مهلت ثبت نام این فراخوان بودند، مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه زمان دریافت طرح را تا تاریخ 15 آبان 1402 تمدید کرد. همراه اول این فراخوان را در حوزه‌های فناوری و محورهای اولویت‌دار معاونت‌های خود تعریف کرده و از طرح‌های منتخب در دو نوع پژوهشی و کاربرد حمایت خواهند شد.

لازم به ذکر است طرح‌های ارسالی می‌بایست با محورهای اولیت‌داری که مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اعلام کرده مطابقت داشته و در راستای توسعه کسب و کار این اپراتور باشد. دانشجویان و پژوهشگران با مراجعه به آدرس https://mci.ir/web/rd/innovation-ecosystem#pazhouhaneh می‌توانند از محورهای اولویت‌دار این فراخوان مطلع شده و فرایند ثبت نام را انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*