زمان انتشار اندروید ۱۴

تاریخ انتشار آپدیت اندروید ۱۴ به صورت تصادفی لو رفت

اندروید ۱۴ به زودی منتشر می‌شود و حالا به صورت کاملا تصادفی، تاریخ انتشار این نسخه از سیستم عامل گوگل رسانه‌ای شده است و باید به زودی منتظر انتشار این آپدیت بزرگ باشیم.

تا پیش از امروز اطلاعاتی در مورد زمان انتشار آپدیت اندروید ۱۴ رسانه‌ای شده بود که هیچ یک از آن‌ها به صورت رسمی تایید نشد اما حالا اطلاعات جالبی منتشر شده که نشان می‌دهد باید بسیار زودتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم منتظر اندروید ۱۴ باشیم. ظاهرا گوگل فردا دوازدهم مهرماه گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو را معرفی خواهد کرد و در زمان معرفی این دو مدل، سرانجام نسخه چهارده اندروید به صورت رسمی منتشر خواهد شد. این آپدیت در هفته‌های آینده با وان یو آی ۶ راهی گوشی‌های سامسونگ خواهد شد.

اندروید ۱۴ فردا منتشر می‌شود

گوگل هنوز به شکل رسمی زمان انتشار اندروید چهارده را اعلام نکرده اما اگر این شرکت مانند سال‌های گذشته عمل کند، می‌توان انتظار داشت فردا اولین نسخه پایدار از اندروید ۱۴ منتشر شود. این آپدیت فقط برای گوشی‌های پیکسل گوگل منتشر خواهد شد و در قالب آپدیت‌های رابط کاربری مانند می یو آی ‍۱۵ به دست کاربران دیگر برندها خواهد رسید.

اندروید ۱۴ با اسم رمز اندروید U منتشر خواهد شد. این نسخه از اندروید با نام کیک برعکس نیز شناخته می‌شود و ویژگی‌های زیادی را به گوشی‌های اندرویدی اضافه خواهد کرد. البته این بروزرسانی در حد و اندازه اندروید ۱۲ نیست و تغییرات گسترده‌ای را اعمال نخواهد کرد.

زمان انتشار اندروید ۱۴

گوگل زمان انتشار اندروید ۱۴ را به صورت اتفاقی لو داد اما این احتمال نیز وجود دارد که گوگل، نمی‌خواهد فردا این نسخه از اندروید را منتشر کند و به دلیل عقب افتادن پروسه انتشار جدیدترین نسخه اندروید، به فکر حذف اطلاعیه انتشار اندروید ۱۴ افتاده باشد.

خبر خوب اما این است که احتمالا در ۲۴ ساعت آینده، درباره زمان دقیق انتشار اندروید ۱۴ مطمئن خواهیم شد. اگر جزو کاربران گوشی‌های دیگر برندهای اندرویدی هستید نیز پیشنهاد می‌کنیم این روزها اخبار گجت نیوز را دنبال کنید تا درباره زمان دقیق انتشار اندروید ۱۴ برای گوشی‌هایتان اطمینان حاصل کنید.