قابلیت جدید اینستاگرام برای استوری ها

قابلیت جدید اینستاگرام برای استوری ها، شما را از شر فضول‌ها راحت می‌کند

قابلیت جدید اینستاگرام برای استوری ها، به‌شما اجازه می‌دهد چندین گروه مثل Close Friends بسازید و کنترل بیشتری روی کسانی که قادر به تماشای استوری‌هایتان هستند داشته باشید.

اینستاگرام شاید در آینده به شما اجازه دهد استوری‌هایتان را فقط عده خاصی از دوستانتان به‌نمایش بگذارید. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام در پیج شخصی خودش توضیح داده که این شبکه اجتماعی مشغول کار روی آزمایش قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد استوری‌هایتان را برای گروه‌های مختلفی از دنبال‌کنندگانتان به‌نمایش بگذارید. البته مشخص نیست این قابلیت جدید اینستاگرام برای استوری ها چه زمانی آماده ارائه به کاربران می‌شود.

قابلیت جدید اینستاگرام برای استوری ها

در حال حاضر این اپلیکیشن قابلیتی به‌نام “Close Friends” را ارائه می‌کند که به شما اجازه می‌دهد استوری‌هایتان را فقط برای گروه مشخص شده‌ای از دوستان و دنبال‌کنندگانتان به‌نمایش بگذارید. این ویژگی می‌تواند تا حدودی حریم خصوصی کاربران را در فضای مجازی تأمین کند، به‌خصوص اگر صاحب یک پیج عمومی (Public) هستید.

اما گاهی اوقات ممکن است بخواهید یک استوری را با فردی خارج از دایره امن‌تان به‌اشتراک بگذارید. داشتن گزینه‌ای برای ساختن چندین فهرست در کنار کلوز فرندز بدان معناست که شما می‌توانید استوری‌ها را برای گروه‌های مختلفی به‌اشتراک بگذارید.

حریم خصوصی استوری ها در اینستاگرام بهتر می‌شود

آدام موسری در توضیح این گزینه می‌گوید:

این به شما اجازه می‌دهد استوری‌ها را با گروه‌های کوچک‌تری به‌اشتراک بگذارید و کنترل بیشتری روی آنکه چه کسانی قادر به مشاهده استوری‌های شما هستند داشته باشید.

همانطور که در تصاویر منتشر شده از این ویژگی می‌بینید، شما می‌توانید گروه‌های مختلفی را برای اقوام خود یا فالوورهایی که به غذاها علاقه‌مندند ایجاد کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*