تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو

تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو مشخص شد؛ ظهور پرچم‌داران قدرتمند چینی

تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو مشخص شد. سری Xiaomi 14 درست یک روز بعد از رونمایی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام، معرفی خواهند شد.

کوالکام قرار است جدیدترین و بهترین چیپست پرچمدار خودش، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را زودتر از هر سال دیگری رونمایی کند. رویداد امسال این کمپانی بین روزهای ۲۴ تا ۲۶ اکتبر (۲ تا ۴ آبان ماه) در هاوایی برگزار خواهد شد.

اکنون یک شایعه داغ از چین شنیده می‌شود که ادعا می‌کند، شیائومی اولین گوشی‌سازی خواهد بود که از این تراشه روی محصولاتش استفاده خواهد کرد. این شرکت دقیقا یک روز بعد از رویداد Snapdragon Summit کوالکام، میزبان رویداد خبری ویژه‌ای خواهد بود که در آن قرار است از گوشی‌های شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو رونمایی کند. این دو، نسل جدید گوشی‌های پرچمدار شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو هستند که دسامبر سال ۲۰۲۲ معرفی شدند.

تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو

گوشی‌های خانواده Xiaomi 14 طراحی جدیدی را به‌خود گرفته‌اند، به دوربین‌های تنظیم شده توسط شرکت لایکا با سه فاصله کانونی مختلف مجهز هستند و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و پوسته سفارشی MIUI 15 عرضه می‌شوند. نسخه پرو از یک فریم تیتانیومی و اتصال ماهواره‌ای بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

دوربین شیائومی ۱۴ پرو چیزی کم از دوربین‌های DSLR نخواهد داشت!

هر دو مدل گواهی‌های مورد نیاز عرضه به بازار در چین را کسب کرده‌اند و این تأیید می‌کند که آغاز فروش آن‌ها نزدیک است. ما می‌توانیم انتظار ارتقا این گوشی‌ها در بخش‌های مختلفی از جمله دوربین، شارژ، ظرفیت باتری و نمایشگر را داشته باشیم. همچنین گفته می‌شود تولید انبوه پرچمداران جدید شیائومی آغاز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*