جدیدترین نسخه شاد

جدیدترین نسخه شاد با حضور وزیر آموزش و پرورش معرفی شد

جدیدترین نسخه شاد طی بازدید وزیر آموزش و پرورش از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های نسخه جدید شاد آشنا می‌شویم.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش به همراه هیاتی از مدیران ارشد این وزارتخانه صبح شنبه 22 مهر 1402 از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول و محل پشتیبانی فنی اپلیکیشن شاد بازدید کردند. طی این بازدید از جدیدترین نسخه اپلیکیشن شاد رونمایی شد. حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول و مدیران ارشد این اپراتور نیز میزبان این رویداد بودند.

معرفی جدیدترین نسخه شاد

علی اکبر حکمتی کیا، نماینده همراه اول در پروژه شاد در این مراسم ضمن رونمایی از نسخه جدید (3.5.3) به تشریح امکانات این نسخه پرداخت. در این نسخه، بخش پیام رسان اپلیکیشن شاد توسعه پیدا کرد و روند آن نیز از حالت استاتیک به داینامیک تغییر یافت. ضمن این‌که توسعه بسط دامنه فعالیتی هوش مصنوعی پایش محتوا به همه کانال‌ها و گروه‌ها نیز در دستور کار قرار داشت.

از سایر امکاناتی که به نسخه جدید شاد اضافه شده می‌توان به امکان تشخیص مشاهده‌کنندگان در گروه‌های پیام رسان و همچنین امکان انتقال حساب کاربری اشاره کرد.

رضا مراد صحرایی در این مراسم از تلاش طراحان، توسعه‌دهندگان و مجریان اپلیکیشن شاد تشکر کرد و گفت کودکان و دانش آموزان به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند و تمام کارهایی که برای آنها صورت می‌پذیرد، نشان می‌دهند که به آینده کشورمان توجه داریم. جستجوی سالم و ایمنی کودکان در فضای مجازی یکی از دغدغه‌های ما است؛ چرا که امروزه در جنگ ترکیبی و شناختی، بر مغز و ذهن فرزندان تمرکز می‌شود. از این رو اگر مسیر درستی برای آنها ایجاد نشد، آسیب خواهند دید.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اعلام این‌که شاد به‌عنوان نماد خودباوری و تبدیل تهدید به فرصت محسوب می‌شود، گفت اگر در دوران شیوع کرونا به برنامه شاد دسترسی نداشتیم، در وضعیت بحرانی قرار می‌گرفتیم. از این رو باید از صمیم قلب از توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن تشکر کنیم؛ چرا که اقدام آنها ستودنی است.

صحرایی در ادامه شاد را یک حرکت ملی در مسیر عدالت آموزشی دانست و گفت اپلیکیشن شاد در فضای پساکرونا نیز دارای ماموریت بزرگی است. در واقع این پلتفرم ماموریت دارد تا کلاس را به محیط یادگیری تبدیل کند. از این رو مسئولان آموزش و پروش باید به بستر شاد توجه بیشتری داشته باشند. وی افزود شاد می‌بایست همواره در دسترس دانش‌آموزان باشد تا در شرایط احتمالی تعطیلی مدارس، در بخش آموزش آنها مشکلی ایجاد نشود.

همچنین وزیر آموزش و پرورش از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول بازدید کرد و با توانمندی‌های متخصصان این اپراتور در حوزه پایش بر لحظه و زیرساخت‌های توسعه پیدا کرده بر پایه آخرین تکنولوژی‌ها آشنا شد.

بهروزی، قائم مقام همراه اول نیز ساختار فنی و شبکه این اپراتور را طی این بازدید تشریح کرد و گفت با طراحی و توسعه پلتفرم‌های دیجیتالی مانند روبیکا، ذره‌بین، شاد، اوانو و سرمایه‌گذاری در سکوهای دیجیتال رو به توسعه، موفق به افزایش سهم ترافیک داخلی در دیتاسنترهای خود شدیم.

لازم به ذکر است کارشناسان و تکنسین‌های مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول به‌شکل لحظه‌ای پلتفرم‌هایی مانند شبکه دانش آموزی «شاد» را نظارت می‌کنند تا در صورت وقوع اتفاق خاص بتوانند به‌موقع واکنش نشان داده و مشکلات را رفع کنند.

اپراتور همراه اول ماموریت خود را تحقق رویای دیجیتال می‌داند و برای تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه سعی دارد خدمات و راهکارهای هوشمند با هدف «توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال» را ارائه دهد و نقش خود را در توسعه روزافزون کشور به‌خوبی ایفا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*