پلتفرم هوش مصنوعی همراه اول در جیتکس ۲۰۲۳

پلتفرم هوش مصنوعی همراه اول در جیتکس ۲۰۲۳ رونمایی می‌شود

پلتفرم هوش مصنوعی همراه اول و جدیدترین دستاوردهای این اپراتور، در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ رونمایی می‌شود. Gitex از ۲۴ تا ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

رویداد جیتکس ۲۰۲۳ از ۲۴ تا ۲۸ مهر ماه امسال در دبی برگزار می‌شود. این یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای حوزه فناوری اطلاعات در جهان است که هر ساله در حاشیه خلیج فارس برگزار می‌شود و بزرگان دنیای تکنولوژی با حضور در آن از آخرین دستاوردهای خود رونمایی می‌کنند. امسال نیز این کنفرانس میزبان بیش از ۶ هزار کمپانی و ۱۴۰۰ سخنران از ۱۷۰ کشور دنیا خواهد بود.

همراه اول نیز به‌عنوان نماینده ایران و صاحب لقب بزرگ‌ترین اپراتور همراه در خاورمیانه، با غرفه‌ای به مساحت ۲۳۰ متر مربع و در سالن ۲۰ نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ حاضر خواهد شد تا از آخرین دستاوردهای خودش در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پرده‌برداری کند. با توجه به این‌که طی سالیان اخیر توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی و به‌کارگیری آن در فناوری‌های مختلف شده، این رویداد امسال با شعار «سالی برای تصور هوش مصنوعی در همه چیز» برگزار می‌شود.

همراه اول با شعار Aiming Infinity در جیتکس ۲۰۲۳

اپراتور همراه اول نیز با حضور در این رویداد بزرگ جهانی قصد دارد با حضور در جیتکس ایده‌ها و آخرین تلاش‌های خود برای پیاده‌سازی هوش مصنوعی در فناوری‌هایش را با دیگر شرکت‌های منطقه و جهان به‌اشتراک بگذارد. شعار همراه اول در این رویداد “Aiming Infinity” به‌معنای «هدف‌گیری بی‌نهایت» و با الهام از عبارت Ai یا هوش مصنوعی خواهد بود.

پلتفرم هوش مصنوعی همراه اول در جیتکس ۲۰۲۳

رونمایی از پلتفرم هوش مصنوعی همراه اول در جیتکس ۲۰۲۳

پلتفرم هوش مصنوعی همراه اول برای نخستین بار قرار است در این رویداد جهانی به عرصه ظهور برسد. علاوه بر این، ابزارهای هوشمند توسعه یافته و پیاده‌سازی شده در شبکه ارتباطی این شرکت نیز با هدف تحقق بخشیدن به مفهوم «شهر هوشمند» در این رویداد بین‌المللی معرفی خواهند شد. این ابزارها همگی زمینه‌های توسعه پلتفرم‌های کشاورزی هوشمند، انرژی هوشمند، لجستیک هوشمند و ابر پروژه‌هایی مثل اتومبیل‌های متصل و تکنولوژی آموزشی را فراهم می‌کنند.

شرکت همراه اول با کمک شبکه 5G خودش، سریع‌ترین اینترنت در ایران را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد و حالا با حضور در جیتکس ۲۰۲۳ نشان می‌دهد که میل بی‌پایانی بر ارتقا و پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی دارد و به‌دنبال محیا کردن زمینه‌های همکاری‌های همه‌جانبه با دیگر شرکت‌ها و نخبگان جهان است. حضور در این رویداد که اعتبار جهانی بالایی را طی سالیان اخیر کسب کرده، می‌تواند به همراه اول در حضور گسترده‌تر در بازارهای منطقه‌ای کمک کند.

این رویداد قرار است از ۲۴ تا ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ الی ۱۷ به وقت محلی دبی در بندر دبی و مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*