کاتالوگ ری را

کاتالوگ ری را منتشر شد؛ مشخصات فنی و امکانات اولین شاسی بلند ایران خودرو

ایران خودرو با انتشار رسمی کاتالوگ ری را در سایت خود، مشخصات فنی و امکانات رفاهی نخستین کراس اوور ملی را به نمایش گذاشت.

شرایط بازار خودرو و سلیقه مشتریان همواره به یک منوال باقی نمی‌ماند و خودروسازان ناگزیر می‌شوند سبد محصولات خود را با ذائقه آنها همسو و متناسب کنند. دو شرکت بزرگ داخلی کشورمان، ایران خودرو و سایپا طی سال‌های اخیر متوجه موضوع فوق شده‌اند و به همین دلیل است که در صدد تولید ماشین‌های جدید برآمده‌اند.

کاتالوگ ری را شامل مشخصات فنی و آپشن ها

ری را نخستین شاسی بلند ملی است که به همت آبی‌پوشان جاده مخصوص به‌زودی در خیابان‌های ایران مشاهده خواهد شد. کراس اوورها در حال حاضر محبوبیت بسیاری میان خریداران دارند و ایران خودرو امیدوار است نماینده تازه‌واردش بتواند اوضاع منفی بازار را تغییر دهد.

کاتالوگ ری را

امروز کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات رفاهی ریرا به‌صورت رسمی منتشر شد. پیش‌تر راجع به مشخصات فنی و آپشن‌هایی که برای این خودرو در نظر گرفته شده صحبت کرده‌ایم و هم‌اکنون می‌توان با قطعیت در خصوص آنها بحث کرد. زیر کاپوت کراس اوور ملی ری را یک پیشرانه EF7 با حجم 1.7 لیتری تعبیه شده که جدیدترین موتور ایران خودرو از نظر قدرتی به‌حساب می‌آید و می‌تواند حداکثر 160 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه نیز از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با اهرم تعویض دنده الکترونیکی به محور جلو منتقل می‌شود.

چنین پیشرانه‌ای می‌تواند کراس اوور جدید ایران خودرو را در وضعیت بهتری نسبت به رقبا قرار دهد. مشخصات فنی ری را شباهت بسیاری با دنا جوانان دارد. از نظر امکانات رفاهی نیز می‌توان گفت شرایط خوبی برای ری را قابل تصور است. در ادامه فهرست آپشن‌های این خودروی ملی خواهد آمد:

کاتالوگ ری را

نمایشگر دوگانه (جلو آمپر دیجیتال)، نورپردازی مخفی در داخل با قابلیت تغییر رنگ، چراغ خوش‌آمدگویی، خروجی برق 12 ولت در صندوق عقب، سیستم چندرسانه‌ای با صفحه هوشمند لمسی 12 اینچی و 9 بلندگو، فرمان برقی با قابلیت تنظیم غربیلک در چهار جهت و دکمه‌های روی فرمان، چراغ‌های مخصوص روشن کردن مسیر مطابق با چرخش فرمان، سامانه کنترل پایداری الکترونیکی، سامانه کمکی حرکت در سربالایی، سامانه کمکی حرکت در سرازیری، سامانه کنترل هرزگردی چرخ‌ها، محدودکننده سرعت، ورود بدون کلید، سانروف برقی، کروز کنترل، رینگ‌های 18 اینچی دو رنگ، چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن اتوماتیک، دوربین 360 درجه و رادار نقطه کور، حسگر حرکتی پا برای باز کردن صندوق عقب.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*