بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های دبی به انتخاب مسافران

تا همین 30 سال پیش، برج تجارت جهانی تنها آسمان‌خراش و برج بلند در این شهر بود. اما امروزه ساختمان‌های بلند زیادی در دبی وجود دارند که هر یک از آن‌ها از نظر معماری و آفریده‌های هنری، جواهری منحصربه‌فرد محسوب می‌شوند و گردشگری را در این شهر حسابی رونق بخشیده‌اند.

بعضی از این ساختمان‌ها، عنوان بهترین هتل های دبی را یدک می‌کشند و اقامت در آن‌ها می‌تواند تجربه‌ای تکرارنشدنی از سفر به شهری مدرن و لوکس مثل دبی را برای شما رقم بزنید. در این مطلب، قرار است بهترین هتل‌های دبی از نظر گردگشران را معرفی کنیم و به شما بگوییم که در زمان رزرو هتل دبی، کدام گزینه‌ها را باید مد نظر داشته باشید.

1. هتل آتلانتیس د رویال دبی | Atlantis the Royal

هتل آتلانتیس د رویال با معماری خیره‌کننده و لوکس خود، در کنار هتل معروف آتلانتیس د پالم در نخل جمیرا قرار دارد و 795 سوئیت و پنت‌هاوس را برای اقامت مسافران شهر دبی آماده کرده است. حتی اگر از هتل خارج نشوید و در شهر گردش نکنید، همچنان می‌توانید اوقات مفرحی را در این هتل آماده کنید. این را خدمات رفاهی ویژه هتل از جمله 90 استخر، 17 رستوران، ساحل اختصاصی و…. به‌خوبی ثابت می‌کند. همچنین، اتاق های هتل آتلانتیس د رویال دبی فضای بسیار دنجی دارند و با دکوراسیون مینیمالیستی و بالکن‌هایی که زیباترین مناظر را دارند، تجربه‌ای بی‌نقص از اقامت در دبی را برای شما رقم می‌زنند.

2. هتل فایو پالم جمیرا دبی | FIVE Palm Jumeirah

اگر به قصد استراحت و دور شدن از شلوغی زندگی روزمره قرار است به دبی سفر کنید، باید نام هتل فایم پالم جمیرا را برای رزرو هتل در دبی به‌خاطر دشته باشید. ساختمان این هتل معماری بسیار خیره‌کننده‌ای دارد و با برخورداری از منظره‌ای بسیار زیبا از مارینا دبی، مکانی دنجی برای اقامت و استراحت به‌شمار می‌آید. علاوه بر این، در هتل فایو پالم جمیرا، امکانات بسیار لوکسی برای مسافران تدارک دیده شده است و از این نظر، این هتل میانگین امتیاز بسیار بالایی را از مسافران دریافت کرده است. مسافرانی که اقامت در فایو پالم جمیرا را تجربه کرده‌اند، از رستوران‌های آن که چشم‌اندازی به به افق گسترده و خیره‌کننده شهر دبی دارند، رضایت بسیار بالایی داشته‌اند.

3. هتل ماندارین اورینتال دبی | Mandarin Oriental Dubai

هتل‌های ساحلی زیادی در شهر دبی وجود دارند، اما بدون شک هیچ‌کدام آن‌ها به‌اندازه هتل مارندارین اورینتال نزد گردشگران محبوبیت ندارد. این هتل در سال 2019 در بخش خصوصی ساحل جمیرا افتتاح شده و خیلی زود به یکی از بهترین هتل های دبی تبدیل شد. این هتل 5 ستاره مجلل بیش از هر چیزی به رستوران‌های خود – به‌ویژه رستوران تاسکا که توسط سرآشپزی پرتغالی و دارنده دو ستاره میشلین مدیریت می‌شود – شهرت دارد و از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در دبی است.

بهترین هتل های دبی

4. هتل سنت ریجس داون تاون دبی | The St. Regis Downtown Dubai

هتل سنت ریجس دبی، بیش از هر چیزی به‌خاطر موقعیت مکانی ویژه خود نزد گردشگران شهرت دارد؛ اغلب مکان های دیدنی دبی، از دبی مال (بزرگترین مرکز خرید جهان) گرفته تا برج خلیفه (بلندترین برج جهان)، در فاصله نزدیکی از این هتل قرار گرفته‌اند. مهم‌ترین نقاط وقت این هتل که رضایت اقامت‌کنندگان زیادی را جلب کرده، واحدهای اقامتی آن است. علاوه بر بزرگ و دلباز بودن، این اتاق‌ها و سوئیت‌ها پنجره‌هایی دارند که از کف تا سقف کشیده شده‌اند و چشم‌اندازهای بسیار زیبایی از برج خلیفه دارند. از نظر خدمات رفاهی و برخورد کارکنان نیز هتل سنت ریجس داون تاون دبی رضایت مسافران بسیاری را جلب کرده و گزینه‌ای عالی برای رزرو هتل دبی به‌شمار می‌آید.

5. هتل فور سیزن ریزورت دبی | Four Seasons Resort Dubai

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توان آن را در فهرست بهترین هتل های دبی قرار داد، هتل فور سیزن ریزورت است. این هتل دنج نیز در ساحل جمیرا قرار گرفته و با معماری زیبای خود، سفر به دبی را به تجربه‌ای تکرارنشدنی برای شما تبدیل می‌کند. در کنار خدمات رفاهی مناسب، نزدیکی به مرکز شهر و دسترسی به جاذبه‌هایی مثل برج‌العرب و برج خلیفه، از دیگر دلایلی است که موجب شده مسافران به این هتل میانگین امتیاز بسیار بالایی بدهند و آن را گزینه محبوبی برای رزرو هتل در دبی معرفی کنند.

بهترین هتل های دبی

فلای تودی، مرجع معتبر رزرو هتل و بلیط دبی

برای آن‌که بتوانید سفر بی‌دغدغه و لذت‌بخشی را به شهر لوکس و بسیار زیبای دبی تجربه کنید، قبل از هر چیزی باید بهترین هتل‌های آن را بشناسید و با امکانات و مشخصات آن‌ها آشنا شوید. هتل‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، تنها بخشی از بهترین هتل های دبی از نظر مسافران هستند و همچنان گزینه‌هایی را می‌توان پیدا کرد که «بهترین» لقب گرفته باشند. یکی از معتبرترین مراجعی که برای رزرو هتل دبی می‌توانید روی آن حساب کنید، فلای تودی است. رزرو هتل در این وب‌سایت، به‌صورت کاملا آنلاین و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود؛ کافی است به www.flytoday.ir مراجعه کرده و از بخش هتل‌های خارجی، هتل مورد نظر خود در دبی را رزرو کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل است و پشتیبانی در آن (حتی در ایام تعطیل) به صورت 24 ساعته انجام می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*