لپ تاپ MSI Stealth 15 A13 VE

بررسی لپ تاپ MSI Stealth 15 A13 VE

در این مطلب قصد داریم به بررسی لپ تاپ MSI Stealth 15 A13 VE بپردازیم و در یک ویدیو، طراحی، مشخصات و ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

لپ تاپ MSI Stealth 15 A13 VE به بازار ایران راه پیدا کرده و حالا در استودیوی گجت نیوز به بررسی آن پرداخته‌ایم. این لپ تاپ ام اس آی با نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی، پردازنده قدرتمند Core-i7 نسل 13، کارت گرافیک شش گیگابایتی جی فورس آر تی ایکس 4050 و 16 گیگابایت رم، از نظر قدرت سخت افزاری حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند بهترین بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی را به‌راحتی برای شما اجرا کند. حافظه این لپ تاپ نیز از نوع اس اس دی با ظرفیت یک ترابایت است که حتی اگر باز هم نیاز شما را برآورده نکرد، می‌توانید آن را ارتقا دهید.

لپ تاپ MSI Stealth 15 A13 VE

لپ تاپ MSI Stealth 15 A13 VE از جمله لپ تاپ های بالارده ام اس آی محسوب می‌شود و با وزن مناسب (حدود 2 کیلوگرم) و سخت افزار قدرتمندی که دارد و همچنین تکنولوژی‌های برتری که در ساخت آن به‌کار رفته است، می‌تواند به گزینه‌ای محبوب برای گیمرها تبدیل شود. با چنین سخت افزاری قطعا می‌توانید به راحتی کارهای سنگین گرافیکی، محاسباتی، مهندسی و گیمینگ را انجام دهید و نگران کم آوردن سخت افزار لپ تاپ خود نباشید.

همچنین بخوانید:

بررسی لپ تاپ MSI Modern 15 B13M

طراحی ظاهری این لپ تاپ نیز بسیار زیبا بوده و از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد. بدنه لپ تاپ استحکام زیادی دارد و تا اندازه زیادی در برابر خط و خش نیز مقاوم است. در وسط قاب پشتی، لوگوی MSI را می‌بینیم که نمای زیبایی به این بخش اضافه کرده است. قاب پشتی به رنگ تیره و مات بوده و به همین دلیل اثر انگشت و لکه‌های زیادی روی آن باقی نمی‌ماند.

کیبورد این لپ تاپ از نوع جزیره‌ای است و فاصله بین دکمه‌ها برای گیمینگ، تایپ کردن و کارهای دیگر کاملا مناسب خواهد بود. همچنین این کیبورد از نور پس زمینه نیز بهره می‌برد و تاچ پد لپ تاپ نیز دقت بسیار بالایی دارد و از فناوری چند لمسی نیز پشتیبانی می‌کند. ام اس آی Stealth 15 A13 VE از صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با روکش مات و وضوح فول اچ دی استفاده می‌کند و خوشبختانه رفرش ریت 144 هرتزی را در آن مشاهده می‌کنیم. زاویه دید این نمایشگر برابر با 178 درجه اعلام شده و حتی در محیط‌های باز و روشن نیز به‌راحتی می‌توانید با آن کار کنید.

لپ تاپ MSI Stealth 15 A13 VE

یک درگاه یو اس بی 3.2، یک درگاه اچ دی آم ای، یک ورودی جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک درگاه یو اس بی تایپ سی در سمت چپ لپ تاپ قرار گرفته‌اند و سمت راست نیز میزبان یک درگاه یو اس بی 3.2، یک درگاه یو اس بی تایپ سی و ورودی شارژر است.

اکنون می‌توانید ویدیوی بررسی لپ تاپ MSI Stealth 15 A13 VE را در استودیوی گجت نیوز مشاهده کنید و با ویژگی‌های این لپ تاپ جذاب بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی لپ تاپ MSI Stealth 15 A13 VE

در انتها لازم است مروری بر مشخصات سخت افزاری ام اس آی Stealth 15 A13 VE داشته باشیم. این لپ تاپ بالارده به پردازنده Core-i7 نسل 13 اینتل مجهز شده است. این پردازنده از 6 هسته حقیقی و 4 هسته مجازی با فرکانس پایه 3.6 گیگاهرتز بهره می‌برد و حافظه کش 24 مگابایت و اوورکلاک 4.9 گیگاهرتز را ارائه می‌کند. 16 گیگابایت رم DDR5 برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده که تا 64 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. همچنین حافظه اس اس دی NVMe با ظرفیت 1 ترابایت درون این دستگاه به‌کار رفته که در صورت نیاز، آن را هم می‌توانید ارتقا دهید.

ام اس آی Stealth 15 A13 VE به کارت گرافیک آنبورد Intel UHD و کارت گرافیک مجزای انویدیا جی فورس آر تی ایکس 4050 با حافظه گرافیکی 6 گیگابایت مجهز شده است. به‌این ترتیب با این مشخصات می‌توانید به‌راحتی بهترین بازی‌های روز را نصب و اجرا کنید. همچنین این لپ تاپ از باتری لیتیومی سه سلولی با ظرفیت 53.5 وات ساعت به‌همراه آداپتور شارژ 180 واتی بهره می‌برد و سیستم خنک‌کننده دستگاه نیز از دو فن مجزا تشکیل شده و 4 خروجی فن (دو عدد در پشت و دو عدد در کناره‌ها)، هم طراحی زیبایی دارند و هم به خنک شدن دستگاه در استفاده‌های سنگین کمک می‌کنند. خوشبختانه صدای این فن‌ها نیز اصلا زیاد و آزاردهنده نیست.

لپ تاپ MSI Stealth 15 A13 VE

در حال حاضر لپ تاپ MSI Stealth 15 A13 VE با قیمت حدود 72 میلیون تومان در بازار ایران عرضه می‌شود. نظر شما درباره این لپ تاپ بالارده و جذاب ام اس آی چیست؟