اجرای بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال روی کامپیوتر

اجرای بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال روی کامپیوتر امکان‌پذیر شد

سرانجام اجرای بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال روی کامپیوتر ویندوزی امکان‌پذیر شد. بازی‌های سری Clash، محبوب‌ترین عناوین موبایل تاریخ هستند.

بی‌شک Clash of Clans و Clash Royale دو تا از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل تاریخ هستند. مدت‌های طولانیست که گیمرها شدیدا منتظر عرضه نسخه کامپیوتری این بازی‌ها هستند. درست مثل بازی‌های محبوب کال آف دیوتی یا پابجی که هم روی کامپیوتر و هم گوشی‌های موبایل اجرا می‌شوند.

گوگل سرویس Google Play Games را از ژانویه سال گذشته برای کامپیوترهای ویندوزی عرضه کرده است که به‌لطف آن می‌توانید بازی‌های موبایل را با سیستم تجربه کنید. حالا نوبت به اضافه شدن دو بازی کلش آف کلنز و کلش رویال به این سیستم است تا این دو را هم روی کامپیوتر خود اجرا کرده و لذت ببرید.

اجرای بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال روی کامپیوتر

کمپانی سوپرسل در یک پست وبلاگی نوشته است:

رویای ما خلق بازی‌های بی‌نظیری است که کاربران بتوانند سال‌های سال آن‌ها را اجرا کرده و به یادها بماند. حالا برای نخستین بار ما دو تا از بازی‌هایمان را به PC آوردیم. امیدواریم که این تحول بتواند بازی‌های سری Clash را به بازی‌کنان بیشتری برساند و راه‌های بیشتری برای بازی کردن در اختیار بازیکنان کلش قرار بگیرد.

بازی کلش آف کلنز برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و با سبک استراتژی فانتزی خودش به گیمرها اجازه می‌داد دهکده‌های خودشان را داشته باشند و به دیگر دهکده‌های گیمرها هجوم ببرند. کلش رویال، اسپیناف این بازی بود که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد. این یک بازی آنلاین چندنفره با سبک محافظت از قلعه است. هر دو این بازی‌ها که به‌صورت رایگان عرضه شدند، میلیاردها دلار سودآوری برای شرکت سوپرسل داشتند. این دو برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها در دسترس هستند.

نسخه کامپیوتر بازی کلش آف کلنز و کلش رویال چه تفاوتی دارد؟

اجرای بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال روی کامپیوتر

توسعه‌دهنده می‌گوید که این بازی‌ها از ماوس پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این گرافیک آن‌ها بهینه شده و می‌توانند متناسب با سیستم کامپیوتر شما، عملکرد گرافیکی بالاتری را نسبت به نسخه موبایل ارائه کنند. البته مشخص نیست که این کیفیت بالاتر، دقیقا چقدر است. فرقی نمی‌کند با گوشی بازی می‌کنید یا کامپیوتر، مراحلی که طی کرده‌اید همگی روی اکانت سوپرسل شما ذخیره خواهند شد.

کمپانی Supercell همچین وعده می‌دهد که به‌زودی بازی‌های محبوب دیگری مثل Hay Day ،Brawl Stars و Boom Beach را هم در دسترس کاربران کامپیوترها قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*