سه چرخه برقی و تاشو تویوتا Land Hopper

محصول جدید تویوتا، سه چرخه برقی و تاشو Land Hopper است

تویوتا به‌زودی از یک سه چرخه برقی و تاشو جدید به‌نام Land Hopper رونمایی خواهد کرد. این وسیله نقلیه که شبیه یک اسکوتر شهری است، بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد.

تویوتا، غول خودروسازی ژاپنی نام بسیار بزرگی را در صنعت تولید وسایل نقلیه برای خودش به‌پا کرده است. تویوتا تقریبا هر محصولی که برای حمل و نقل استفاده می‌شود را در کارخانجاتش تولید می‌کند و هر روز به نوآوری در تولید این محصولات ادامه می‌دهد. یکی از جدیدترین این محصولات، یک سه چرخه برقی و تاشو به نام تویوتا Land Hopper است که سازنده قرار است آن را در نمایشگاه خودرو ژاپن ۲۰۲۳ به‌صورت رسمی رونمایی کند.

سه چرخه برقی تویوتا چه شکلی است؟

سه چرخه برقی و تاشو تویوتا Land Hopper

آگوست امسال بود که تویوتا نام تجاری “Land Hopper” را به‌نام خودش ثبت کرد. ولی در آن زمان مشخص نبود که این نام را قرار است برای چه محصولی استفاده کند. حالا این شرکت نشان داده که لند هاپر در اصل یک سه چرخه برقی و تاشو مفهومی است. شما آن را موتورسیکلت بدانید، اما بیشتر شبیه یک اسکوتر شهری است. اگر به بتوان و سرعت بالا علاقه‌مندید، این گزینه مناسبی برای شما نیست. در اصل می‌توانید از آن برای خریدهای درون شهری استفاده کنید و در عین حال به پاکیزگی هوای شهر کمک کنید.

خودروساز ژاپنی هنوز اطلاعات زیادی را در مورد Land Hopper منتشر نکرده است. فقط چند تا عکس از آن را منتشر کرده که می‌تواند طراحی و ویژگی‌هایش را به‌نمایش بگذارد. بنابراین اگر می‌خواهید بیشتر با این سه چرخه آشنا شوید، باید تا برگزاری نمایشگاه خودرو ژاپن منتظر بمانید.

سه چرخه برقی و تاشو تویوتا Land Hopper

اما یکی از ایده‌های جذاب این گجت، تاشو بودن آن است. در واقع شما می‌توانید آن را مثل یک اسکوتر کوچک تا کنید و به‌راحتی داخل منزل یا فروشگاه ببرید. در جلوی این وسیله نقلیه دو چرخ قرار گرفته در حالی که پشت آن یک چرخ قرار دارد. این دقیقا برعکس سه چرخه‌هایی اس که در کوچه‌ و خیابان‌ها دیده‌ایم. صندلی آن هم از یک فنر ضربه‌گیر بهره می‌برد تا بتواند سواری راحتی را به‌همراه داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*