دوچرخه استون مارتین 1R.

وقتی استون مارتین دوچرخه می‌سازد، نتیجه اینگونه شما را شگفت زده می‌کند

استون مارتین با همکاری یک دوچرخه‌ساز بریتانیایی از یک دوچرخه سفارشی رونمایی کرد. این دوچرخه با الهام از خودروهای سوپر اسپرت طراحی شده است.

استون مارتین، خودروساز باقدمت بریتانیایی که به تولید محصولات لوکس تیراژ محدود شناخته می‌شود و «جی. لاوراک» (J.Laverack)، دوچرخه‌ساز بریتانیایی متمرکز روی دوچرخه‌های دست‌ساز تیتانیومی دست به دست همدیگر داده‌اند تا یک دوچرخه خاص را بسازند. همان‌طور که انتظار می‌رود، نتیجه همکاری این دو شرکت محصولی باکیفیت و زیبا شده است که انواع ریزه‌کاری‌ها را در جای‌جای آن می‌توان پیدا کرد.

دوچرخه ویژه استون مارتین و جی. لاوراک

دوچرخه استون مارتین 1R.

دوچرخه استون مارتین و جی. لاوراک با نام 1R. فریمی ساخته شده با نهایت ظرافت دارد که ترکیبی از اجزای تیتانیومی تولید شده با فناوری پرینت سه‌بعدی و تیوب‌های فیبر کربنی را در بر می‌گیرد. آن‌ها با ساختاری که برای این دوچرخه در نظر گرفته‌اند، علاوه بر راحتی و عملکرد، جذابیت و ظرافت ظاهری آن را تضمین کرده‌اند. از آنجایی که اثری از قسمت‌های جوشکاری شده و نقاط اتصال اجزا به یکدیگر نیست، بدنه این دوچرخه جلوه‌ای ظریف و یکپارچه به خود گرفته است. حتی به‌لطف روش منحصربه‌فرد ادغام ترمزها، کابل و شلنگ نمی‌توانند به نمای کلی بدنه صدمه بزنند.

دوچرخه استون مارتین 1R.

در طراحی این دوچرخه به دنیای دوچرخه‌ها بسنده نشده و از طراحی سوپرکارها تاثیر گرفته شده است. به همین دلیل، گذشته از اصول شناخته شده در طراحی دوچرخه‌ها، المان‌هایی از سوپرکارها یا حتی هایپرکارها در این دوچرخه پیاده‌سازی شده است که به تجربه چند دهه‌ای استون مارتین در این زمینه برمی‌گردد. از جمله المان‌های این‌چنینی می‌توان به کرپی حفره‌دار فرمان دوچرخه اشاره کرد که با الهام از گرند تورر استون مارتین DB12 طراحی و ساخته شده است.

این دوچرخه چرخ‌های 28 پر با تریم مشکی و تایرهای بدون تیوب دارد. ضمن این‌که توپی‌های چرخ به‌طور خاص برای این محصول طراحی شده‌اند و آلومینیوم مستحکم در سطح کاربری هوافضا در تولید آن به‌کار رفته است.

امکان سفارشی‌سازی استون مارتین 1R. از طریق وب‌سایت رسمی استون مارتین با انواع و اقسام گزینه‌ها فراهم خواهد بود. مثلاً مشتریان توانایی انتخاب رنگ اجزای مختلف از جمله دوشاخ، کرپی فرمان، تیوب‌ها، لوله زین و فرمان را دارند یا می‌توانند مشخص کنند که بافت فیبر کربن بدونه هر گونه لایه اضافی رویی، در دید باشد. حتی امکان انتخاب تریم برنز برای توپی‌های تنه، کالیپرهای ترمز و قسمت‌های مرکزی دیسک‌های ترمز به‌جای تریم مشکی مهیا است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*