فیات 500 هیبرید

خودرو وارداتی فیات 500 هیبرید با این مشخصات و امکانات در ایران عرضه می‌شود

مشخصات و امکانات خودرو وارداتی فیات 500 هیبرید اعلام شد. شرکت پارسیان موتور مانلی لیست مشخصات Fiat 500 Hybrid را اعلام کرد.

شرکت پارسیان موتور مانلی لیست مشخصات و امکانات فیات 500 هیبرید را برای عرضه در ایران منتشر کرد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات خودرو وارداتی Fiat 500 Hybrid آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی فیات 500 هیبرید

فیات 500 هیبرید

طبق کاتالوگ منتشر شده، فیات 500 هیبرید به یک موتور 3 سیلندر 1 لیتری تنفس طبیعی در کنار یک پیشرانه برقی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 100 اسب بخار و گشتاور 131 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته دستی 6MT نیز قدرت تولید شده از پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

فیات 500 هیبرید

البته طبق آنچه در وب‌سایت رسمی فیات درج شده، این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 70 اسب بخار و گشتاور 92 نیوتن‌متر را تولید کند. از این رو به‌نظر می‌رسد شرکت پارسیان موتور اطلاعات این خودرو را به اشتباه درج کرده است. همچنین در کاتالوگ این خودرو تعداد سوپاپ‌ها نیز 16 سوپاپ اعلام شده، در حالی که که موتورهای 3 سیلندر معمولا دارای 12 سیلندر هستند.

این خودرو دارای 3546 میلی‌متر طول، 1672 میلی‌متر عرض و 1488 میلی‌متر ارتفاع است و وزن خالص آن نیز به 868 کیلوگرم می‌رسد. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 5.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند و ظرف مدت 13 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت فیات 500 هیبرید نیز 160 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی

فیات 500 هیبرید

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به فرمان کمکی برقی، سنسورهای هشدار دهنده میزان باد تایرها، 7 کیسه هوای ایمنی در فول‌ترین تیپ، ترمزهای ABS، EBD و BA، کلاستر نیمه دیجیتالی، دستگیره‌های آسان بازشو، سنسور نور، ترمزهای دیسکی هر چهار چرخ، رینگ‌های آلومینیومی، چراغ‌های روز، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، بالابرهای برقی شیشه‌های جانبی، تهویه مطبوع اتوماتیک، تریم چرم و پارچه صندلی‌ها، تنظیم برقی زوایای آینه‌های جانبی، مولتی‌مدیا لمسی، سامانه کنترل پایداری (ESC) و آینه الکتروکرومیک اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*