نمایشگاه کار شریف ایرانسل

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کار شریف با حمایت ایرانسل

سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف به‌عنوان بزرگترین رویداد کاریابی دانشگاهی کشور در روزهای 21 تا 23 آبان ماه با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف در این دانشگاه در حال برگزاری است و مانند دوره‌های گذشته، ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در این رویداد که بزرگترین رویداد کاریابی دانشجویی کشور محسوب می‌شود، حضور فعالی دارد و حامی اصلی آن محسوب می‌شود. نمایشگاه کار شریف به‌منظور ملاقات کارجویان با شرکت‌ها و سازمان‌ها برگزار می‌شود و ارتقای برند کارفرمایی، ارتباط مستقیم و بدون واسطه و شناخت از بازار کار، از جمله مزایایی هستند که بازدیدکنندگان و غرفه‌داران می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند. این نمایشگاه، جامعه دانشگاهی را هدف قرار می‌دهد و ارتباط مستقیمی بین دانشگاه و کسب‌وکارها برقرار می‌کند.

اهداف ایرانسل از حضور در نمایشگاه کار دانشگاه شریف

مانند دوره‌های گذشته، شرکت ایرانسل با اهدافی مانند توسعه برند کارفرمایی، ارائه موقعیت‌های شغلی به کارجویان، تعامل با دانشجویان و جذب رزومه‌های برتر در سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف حضور دارد. بازدیدکنندگان غرفه ایرانسل و کارجویان می‌توانند با همراهی متخصصان منابع انسانی ایرانسل، خود را در مسیر توسعه شغلی قرار بدهند و از طریق انجام بازی‌های دیجیتال می‌توانند با ارزش‌های سازمانی ایرانسل آشنایی پیدا کنند.

تاکنون دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل با همکاری مدرسه اشتغال شریف برای سه دوره برگزار شده که آخرین مرحله آن در سال 1402 برگزار شده بود. در این مرحله بیش از 90 نخبه دانشگاهی توانستند به مرحله کارآموزی ایرانسل جذب شوند. ایرانسل در چهارمین دوره مرکز توسعه شغلی خود نیز تا پایان سال 1403 و پس از طی مراحل ارزیابی، رزومه‌های جذب شده در سیزدهمین نمایشگاه کار در این دانشگاه را دعوت به کار می‌کند.

نمایشگاه کار شریف

سیزدهمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف در روزهای 21 تا 23 آبان ماه 1402 با حمایت شرکت ایرانسل در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف تهران در حال برگزاری است. اتاق مذاکره، دوره آنلاین آمادگی ورود به بازار کار و کارگاه‌ها و وبینارهای تخصصی از جمله بخش‌های این رویداد محسوب می‌شوند. در طی روزهای برگزاری این نمایشگاه، مدیران و متخصصان منابع انسانی ایرانسل اقدام به برگزاری سه کارگاه تخصصی می‌کند و پاسخگوی سوال‌های کارجویان و علاقه‌مندان به مباحث مدیریت منابع انسانی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*