نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part II

نسخه ریمستر بازی محبوب The Last of Us Part II معرفی شد

نسخه ریمستر بازی محبوب The Last of Us Part II برای کنسول PS5 و PS4 سونی معرفی شد. تغییرات و امکانات جدید لست آف آس ۲ ریمستر را اینجا ببینید.

شرکت توسعه‌دهنده بازی‌های کامپیوتری ناتی داگ ساعات پایانی روز جمعه، نسخه ریمستر بازی محبوب و پرطرفدار The Last of Us Part II‌ را برای کنسول بازی PS5 سونی رونمایی کرد. این بازی قرار است در نوزدهمین روز از ژانویه ۲۰۲۴ ( ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲) به‌صورت رسمی منتشر شود.

اضافه شدن حالت‌های جدید به نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part II

بزرگ‌ترین تغییری که در این بازی شاهدش هستید یک حالت روگ لایک (که در آن محیط‌ها و دشمنان تصادفی هستند) به‌نام “No Return” است که طراحی شده تا گیمرها بتوانند توانمندی‌های خود در برخوردهای تصادفی را در قالب نبردهای جدیدی اثبات کنند.

نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part II - حالت No Return

حالت جدید No Return

شما می‌توانید در این نسخه با شخصیت‌های جدید بازی کنید و با محیطی که پر از دشمنان مخفی شده است مقابله کنید و با عوامل جدید و غیرمنتظره‌ای که به نسخه ریمستر لست آف آس ۲ اضافه شده، روبرو شوید. اما این بازی از نظر فنی هم پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. به‌طور مثال این بازی به‌صورت پیش‌فرض از خروجی 4K در حالت فیدلیتی پشتیبانی می کند.

همچنین در حالت پرفورمنس می‌تواند محتوا را از 1440p به 4K ارتقا دهد و اگر از تلویزیونی با پشتیبانی از فناوری VRR (نرخ رفرش متغیر) استفاده می‌کنید، نرخ فریم‌های بالاتری را در اختیار شما خواهد گذاشت. شما همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که مدت زمان لودینگ‌های داخل بازی کاسته شود و در طول بازی بیشتر از امکانات دسته DualSense نظیر بازخورد لمسی و تریگرهای انطباق‌پذیر آن استفاده شود.

نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part II

علاوه بر حالت جدید روگ لایک، یک حالت جدید و جذاب دیگری اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد بتوانید با شخصیت اصلی داستان، به‌صورت آزادانه گیتار بنوازید. اگر نوت‌های موسیقی را می‌دانید و گیتار نوازی را بلدید، مهارت نوازندگی‌تان را داخل بازی نیز به‌رخ بقیه بکشانید.

نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part II - حالت جدید نوازندگی آزاد گیتار

حالت جدید نوازندگی آزاد گیتار

ضمنا کاربرانی که از نسخه اصلی بازی لست آف آس روی کنسول بازی PS4 استفاده می‌کنند، با پرداخت ۱۰ دلار می‌توانند آن را به نسخه دیجیتالی ریمستر بازی The Last of Us Part II ارتقا دهند. مراحل ذخیره شده شما نیز به این نسخه ریمستر انتقال پیدا خواهد کرد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*