ایرباد بی سیم لنوو تینک پلاس X16

ایرباد بی سیم لنوو تینک پلاس X16 با قیمت استثنایی رونمایی شد

ایرباد بی سیم لنوو تینک پلاس X16 با امکانات درخور پرچمداران ولی قیمت بسیار استثنایی ۱۵ دلاری معرفی شد. این هندزفری، شاهکار لنوو است!

ایربادهای خوب در حال ارزان‌تر شدن هستند و ایربادهای ارزان‌تر هم در حال بهتر شدن. این حداقل در مورد محصولاتی که طی چند ماه اخیر رونمایی و وارد بازار شده‌اند صدق می‌کنند. یکی از جدیدترین آن‌ها ایرباد بی سیم لنوو تینک پلاس X16 است که با قیمتی در حدود فقط ۱۶ دلار رونمایی شده است.

در حالی که این قیمت باعث می‌شود تصور کنید که این ایرباد چیز زیادی برای ارائه ندارد، اما قابلیت‌های آن چیز دیگری می‌گویند. آن از یک درایور قدرتمند، عمر باتری مناسب، امکانات ارتباطی پیشرفته و از همه مهم‌تر طراحی مناسب با ساقه رو به جلو برخوردار است.

با ایرباد بی سیم لنوو تینک پلاس X16 بیشتر آشنا شوید

هدفون بی‌سیم جدید لنوو از طراحی کلاسیک نیمه در گوش برخوردار است. این یعنی حس بد اشغال کردن کل کانال گوش توسط ساقه هندزفری به شما منتقل نمی‌شود که می‌تواند نکته مثبتی باشد. سازنده تا حد ممکن گوشی‌های این ایرباد را سبک نگه داشته تا بدون دردسر از آن‌ها استفاده کنید. هر یک از این گوشی‌ها فقط ۴.۵ گرم وزن دارند.

ایرباد بی سیم لنوو تینک پلاس X16

درایورهای ۱۴.۲ میلی‌متری درون این گوشی‌ها به‌کار رفته که می‌تواند مکالمات بلوتوثی شفاف و کیفیت صوتی بالایی را ارائه کند. جایگیری میکروفون‌ها نیز روی بدنه این گوشی‌ها بسیار خوب است تا صدای شما واضح و شفاف به گوش مخاطب برسد.

لنوو می‌گوید با هر بار شارژ کامل این گجت می‌تواند تا ۲۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. اتصال آن به دستگاه‌ها نیز از طریق بلوتوث نسخه ۵.۲ انجام می‌شود که به‌لطف آن می‌توانید انتظار اتصالی بدون دردسر را داشته باشید.‌ این ایرباد ارزان قیمت حتی از حالت کم تأخیر (Low Latency) هم برخوردار است که معمولا در محصولاتی با این رنج قیمت شاهدش نیستیم. کیس شارژی که همراه محصول ارائه می‌شود هم طراحی جمع و جوری دارد تا بدون دردسر بتوانید‌ آن را با خودتان حمل کنید.

ایرباد بی سیم لنوو تینک پلاس X16 از گواهی ضد آب IPX4 هم بهره می‌برد. بنابراین بدون نگرانی می‌توانید از آن برای ورزش کردن یا هنگام بارش باران استفاده کنید. با ضربه روی بدنه هندزفری هم می‌توانید پخش موزیک یا مکالمات را کنترل کنید که کار را راحت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*