قیمت نهایی زوتی DL5

قیمت نهایی زوتی DL5 کراس اوور وارداتی پارس خودرو اعلام شد

قیمت نهایی زوتی DL5 در آذر 1402 اعلام شد. پارس خودرو قیمت نهایی کراس اوور وارداتی Zotye DL5 را ویژه آذرماه اعلام کرد.

شرکت پارس خودرو قیمت نهایی و قطعی کراس اوور وارداتی زوتی DL5 را همزمان با آغاز تحویل این خودرو برای مصرف‌کنندگان اعلام کرد. پارس خودرو قصد دارد این کراس اوور جمع‌وجور چینی را در گام نخست به‌شکل وارداتی و در آینده آن را به‌شکل مونتاژی روانه بازار ایران کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری این خودرو وارداتی آشنا می‌شویم.

قیمت نهایی زوتی DL5 کراس اوور وارداتی 

شرکت پارس خودرو قیمت قطعی و نهایی زوتی دی ال 5 را با احتساب تمام هزینه‌های جانبی در آذرماه 1 میلیارد و 50 میلیون تومان اعلام کرد.

مشخصات فنی و امکانات زوتی دی ال 5

گفتنی است زوتی DL5 به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 144 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو 1420 کیلوگرمی در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب از سیستم تعلیق تویست بیم بهره می‌برد.

قیمت نهایی زوتی DL5

این کراس اوور چینی از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون ترمزهای دیسکی، سنسور پارک و دوربین عقب، آینه حساس به نور، نمایشگر لمسی، آینه‌های تاشو برقی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، چراغ روشنایی روز، سنسور باران، سنسور نور، سنسور پایش باد تایرها، تریم داخلی چرم مصنوعی دو رنگ، رینگ آلومینیومی 17 اینچی، سامانه کنترل پایدای الکتریکی، استارت دکمه‌ای، فرمان کمکی برقی و دو ایربگ ایمنی بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*