رویداد فناوری آینده عمان

رویداد نمایشگاهی فناوری آینده عمان با حضور همراه اول افتتاح شد

سومین رویداد نمایشگاهی فناوری آینده عمان با حضور همراه اول در صبح دوشنبه 6 آذرماه افتتاح شد. در ادامه با جزئیات این رویداد آشنا می‌شویم.

صبح امروز، دوشنبه ششم آذر 1402، رویداد فناوری آینده عمان با حضور همراه اول در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های پایتخت عمان افتتاح شد. این رویداد نمایشگاهی که با نام The Future Tech شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین رویدادهای فناوری حوزه B2B و B2G به‌شمار می‌رود. بانک مرکزی عمان و وزارت حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات این کشور از پشتیبانان و حامیان این رویداد هستند.

نمایشگاه فناوری آینده عمان تا فردا هفتم آذرماه دایر خواهد بود. امروز علی الشیدانی، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارتخانه حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان، پس از افتتاح این نمایشگاه، از غرفه شرکت ارتباطات سیار ایران یا همراه اول بازدید کرد. همراه اول که بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه محسوب می‌شود، با شعار هدف‌گذاری بی‌نهایت (Aiming Infinity) در این رویداد حاضر شده و در شش بخش تخصصی در سالن اصلی این نمایشگاه تخصصی، سرویس‌های فناورانه، دیجیتال و سازمانی خود را ارائه و معرفی می‌کند.

اهداف همراه اول از حضور در رویداد فناوری آینده عمان

همراه اول به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران، با نگاه به فرصت‌های موجود در بازارهای منطقه و صادرات تکنولوژی، سرویس‌های خود را در بخش‌های پلتفرم‌های دیجیتال، توریسم، سرمایه‌گذاری خطرپذیر و استارتاپ‌ها، اینترنت اشیا، پروژه‌های B2G و راه‌حل‌های تجاری و زیرساخت به مخاطبان تخصصی این رویداد نمایشگاهی ارائه می‌کند.

یازده کشور جهان در رویداد نمایشگاهی فناوری آینده عمان یا The Future Tech حضور دارند و فرصت خوبی برای گفت‌وگوهای چندجانبه کشورها با حضور شبکه‌ای از مدیران ارشد، تصمیم‌گیران، سیاست‌گذاران، مقامات دولتی و کارشناسان حوزه فناوری‌های ارتباطی به‌وجود آمده است. این گفت‌وگوها علاوه بر بحث در خصوص چالش‌های فعلی، می‌توانند اهدافی مانند ارائه راهکارهایی برای تقویت فرصت‌های تجاری، توسعه استراتژی‌های بازار، اشتراک‌گذاری دانش و شناسایی راه‌حل‌های شکل‌دهنده‌ی آینده فناوری داشته باشند.

مجموعه‌ای از سخنرانی‌های کلیدی مبتنی بر مطالعات موردی و میزگرد از دیگر بخش‌های این رویداد محسوب می‌شوند. نمایشگاه فناوری آینده عمان امروز و فردا، دوشنبه و سه شنبه 6 و 7 آذرماه 1402 از ساعت 9 تا 17 در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های پایتخت عمان دایر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*