اندروید 14 گلکسی A53

گلکسی A53 ، میان رده پرفروش سال گذشته سامسونگ هم اندروید 14 را دریافت کرد

آپدیت اندروید 14 برای گوشی گلکسی A53، میان رده پرفروش سال گذشته سامسونگ منتشر شد. این بروزرسانی با نسخه جدید رابط کاربری One UI 6 همراه شده است.

سامسونگ عرضه بروزرسانی سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری وان یو آی 6 را از هفته گذشته آغاز کرد و هر روز شاهد آپدیت شدن گوشی‌های بیشتری از این شرکت محبوب کره‌ای به این نسخه هستیم. حالا گوشی میان رده پرفروش سال گذشته سامسونگ یعنی گلکسی A53 نیز آپدیت اندروید 14 و One UI 6 را دریافت کرده است. کاربران بریتانیایی گلکسی ای 53، اولین کسانی هستند که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند و انتظار می‌رود خیلی زود، کاربران سایر کشورها نیز بتوانند این آپدیت را دریافت کنند.

بروزرسانی پایدار اندروید 14 برای گلکسی ای 53 با فریم‌ور A536BXXU7DWK6 عرضه شده است و حجم آن 2.3 گیگابایت خواهد بود. همچنین این آپدیت با وصله امنیتی نوامبر 2023 همراه شده است. به‌نظر می‌رسد در حال حاضر این به‌روزرسانی فقط برای کاربران سیستم عامل اندروید 13 منتشر شده، اما کسانی که از فریم‌ور One UI 6 بتا استفاده می‌کنند، احتمالا خیلی منتظر نخواهند بود و می‌توانند به‌زودی نسخه پایدار این بروزرسانی را دریافت کنند.

نحوه دریافت آپدیت اندروید 14 برای گلکسی A53 سامسونگ

کاربران گوشی گلکسی A53 سامسونگ می‌توانند مانند همیشه برای دریافت این آپدیت به منوی تنظیمات و قسمت Software Update مراجعه کنند و گزینه دانلود و نصب را لمس کنند تا آخرین نسخه سیستم عامل اندروید و رابط کاربری وان یو آی برای گوشی گلکسی ای 53 آنها دانلود و نصب شود. لازم به ذکر است که تمام بروزرسانی‌ها به‌صورت مرحله‌ای عرضه می‌شوند و به همین دلیل ممکن است فعلا با مراجعه به قسمت گفته شده، این آپدیت را مشاهده نکنید؛‌ اما توصیه می‌کنیم در روزهای آینده مجددا تلاش کنید و اطمینان می‌دهیم این آپدیت خیلی زود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اندروید 14 گلکسی A53

همچنین فریم‌ور رسمی اندروید 14 برای کاربران گوشی گلکسی A53 از طریق این لینک در دسترس قرار گرفته تا کاربران در صورت تمایل بتوانند فرایند آپدیت و ارتقا را به‌صورت دستی انجام دهند؛ اما اگر صبور نبودید و این روش را انتخاب کردید، مطمئن شوید که فریم‌ور مربوط به کشور خود و شماره مدل گوشی خود را دانلود و نصب کنید. همچنین توصیه می‌کنیم حتما قبل از شروع فرایند نصب، از اطلاعات مهم خود در گوشی موبایلتان، بک‌آپ بگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*