ردمی بادز 5 پرو

ردمی از هدفون بی‌سیم 56 دلاری بادز 5 پرو رونمایی کرد

ایرباد ردمی بادز 5 پرو با قابلیت‌های صوتی پیشرفته مانند پشتیبانی از حذف نویز فعال و تاخیر بسیار پایین با قیمت استثنایی 56 دلار رونمایی شد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت ردمی در رویداد امروزش در کنار سری گوشی‌های Redmi K70 و ساعت هوشمند Redmi Watch 4 از ایرباد جذاب ردمی بادز 5 پرو هم رونمایی کرد. این هدست‌ها در واقع دنباله پریمیوم ردمی بادز 5 به شمار می‌روند که چند ماه قبل رونمایی شده بود.

این ایرباد در یک جعبه شارژ جذاب با لبه‌های خمیده عرضه شده و از مشخصات و قابلیت‌های پریمیوم متعددی بهره می‌برد. به‌عنوان مثال استفاده از سرامیک در طراحی بدنه، توییترهای سرامیکی پیزوالکترونیک 10 میلیمتری و ساب‌ووفر دینامیک 11 میلیمتری با ورق تیتانیوم از جمله این مشخصات و قابلیت‌های پریمیوم به شمار می‌روند که تضمین‌کننده صدای شفاف و باس قدرتمند در این هدفون ها هستند.

ایرباد Redmi

مشخصات فنی و قابلیت‌های ایرباد ردمی بادز 5 پرو

ردمی ظاهرا تصمیم دارد ایرباد جدیدش را به‌عنوان یک محصول حرفه‌ای روانه بازار کند؛ چرا که تاییدیه سه نام معتبر صنعت موسیقی و ادوات صوتی پای این دستگاه قابل مشاهده است.‌ این ایربادها ضمن دریافت مجوز Zhenpin Master Tape و Zhenpin Space Audio از موسسه QQ Music، استانداردهای NeatEase Cloud Sound و Viper Atmos را نیز دریافت کرده است. این ایربادهای همچنین از بلوتوث 5.3 ال ای و LHDC 5.0 هم پشتیبانی کرده و قادر به پخش موزیک‌های Dual Mode و Hi-Res Audio خواهد بود. علاوه بر این، ایربادهای جدید ردمی همچنین به سیستم صوتی دوموتوره و سیستم کاهش نویز عمیق نیز مجهز خواهند بود.

در گجت نیوز بخوانید:

نسخه لیمیتد ردمی K70 پرو با الهام از لامبورگینی و 24 گیگابایت رم به میدان آمد

ردمی در این هدفون جدیدش از الگوریتم جدید و قدرتمندی بهره برده که ساختار آکوستیکی صدا و کیفیت صوت پخش شده را به‌طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد. این فناوری باعث می‌شود که حذف نویز فعال هدفون‌های بیسیم جدید Redmi نیز نسبت به قبل پیشرفته‌تر باشد. به‌ادعای ردمی، ایرباد بادز 5 پرو قادر به کاهش عمق 52 دسی بلی صدا خواهد بود. در سیستم حذف نویز این ایرباد از فناوری‌های تطبیقی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده خواهد شد و تاخیر بسیار پایین 49 میلی ثانیه‌ای توسط آن ارائه خواهد شد. علاوه بر این، ناحیه کاهش نویز این ایرباد 4 کیلوهرتز خواهد بود و بادهای با سرعت کمتر از 9 متر بر ثانیه تاثیری در کیفیت صدای تماس‌های برقرار شده توسط این ایرباد نخواهند داشت.

ردمی بادز 5 پرو

ردمی ادعا کرده که عمر باتری Redmi Buds 5 Pro بیش از 38 ساعت خواهد بود. به‌طور دقیق، هریک از ایربادها به‌طور مجزا عمری 10 ساعته خواهد داشت که در کنار کیس مخصوص شارژ، شارژدهی کل دستگاه برابر با 38 ساعت خواهد شد. این ایرباد همچنین از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند؛ به‌طوری که تنها پنج دقیقه شارژ برای دو ساعت گوش دادن مدوام به موزیک با این ایرباد کافی خواهد بود.

نسخه گیمینگ ایرباد Redmi Buds 5 Pro

ردمی بادز 5 پرو

ردمی امسال نسخه‌ای مخصوص گیمینگ از ایربادهای خود را نیز روانه بازار کرده است. این ایربادها با چندین دستگاه مختلف سازگار بوده و ضمن ارائه تاخیر فوق‌العاده پایین 20 میلی ثانیه‌ای، امکان برقراری اتصال مستقل 2.4 گیگاهرتزی را نیز دارند. بعلاوه، مدل گیمینگ همچنین از کدک‌های صوتی LHDC بدون افت نیز پشتیبانی می‌کند تا بهترین کیفیت گیمینگ را ارائه کند.

ایرباد گیمینگ Redmi

همچنین سیستم کاهش نویز این هدفون نیز دو موتوره خواهد بود تا کیفیت صدا شفاف و واضح باشد و بتوان حتی در محیط‌های شلوغ هم به‌راحتی از این هدفون‌ها استفاده کرد.

قیمت هدفون‌های جدید Redmi

قیمت مدل استاندارد هدفون ردمی بادز 5 پرو که در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد، 56 دلار است. همچنین نسخه گیمینگ این ایرباد نیز 70 دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*