ارسال عکس و فیلم باکیفیت اورجینال در نسخه iOS واتساپ

امکان ارسال عکس و فیلم باکیفیت اورجینال به نسخه iOS واتساپ اضافه شد

امکان ارسال عکس و فیلم باکیفیت اورجینال به نسخه iOS واتساپ اضافه شد. به‌لطف این ویژگی، فایل‌های چندرسانه‌ای با حجم ۲ گیگابایتی بفرستید.

واتساپ قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران نسخه iOS خودش قرار داده که به آن‌ها اجازه ارسال عکس و فیلم باکیفیت اورجینال را می‌دهد. آنطور که WaBetaInfo از نسخه ۲۳.۲۴.۷۳ واتساپ آی او اس مطلع شده، کاربران اکنون می‌توانند به‌سادگی هرچه تمام فایل‌های چندرسانه‌ای خود را با کیفیت اصلی ارسال کنند. این ویژگی در واقع جایگزین فشرده‌سازی تمام فایل‌ها توسط خود پیام‌رسان شده است.

تا پیش از این فقط تعداد محدودی از کاربران نسخه آزمایشی می‌توانستند از این قابلیت بهره‌مند شوند، اما حالا در دسترس تمام کاربران iOS قرار گرفته است. اگر هم هنوز این آپدیت روی پیام‌رسان شما اعمال نشده، طی هفته‌های آینده قطعا آن را دریافت خواهید کرد.

ارسال عکس و فیلم باکیفیت اصلی در واتساپ چگونه است؟

بعد از دریافت، فقط کافیست در صفحه چت روی آیکون + بزنید، گزینه Document و سپس “Choose Photo or Video” را انتخاب کنید. زمانی که فایل ارسال شد، تحویل‌گیرنده می‌تواند روی فایل ضربه بزند تا تصاویر و ویدیوها را مشاهده کند. بنابراین پیش‌نمایش فایل‌هایی که با کیفیت اصلی ارسال می‌شوند، در صفحه چت قابل مشاهده نخواهد بود. همچنین حداکثر حجم فایل ارسالی شما هم ۲ گیگابایت خواهد بود.

ارسال عکس و فیلم باکیفیت اورجینال در نسخه iOS واتساپ

واتساپ همچنین مشغول تست ویژگی مشابهی برای کاربران اندرویدی هم هست که انتظار می‌رود در فاصله‌ای نه چندان دور از نسخه آی او اسی، در اختیار عموم کاربران گوشی‌های اندرویدی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت کانال واتساپ در اندروید، آی او اس و دسکتاپ

در گذشته راهکارهایی برای دور زدن محدودیت‌های این پیام‌رسان و ارسال عکس و فیلم باکیفیت اورجینال در واتساپ وجود داشت. به‌طور مثال کاربران باید پسوند فایل تصویری را به‌صورت دستی به PDF یا DOC تغییر می‌دادند. سپس تحویل‌گیرنده مجددا آن را به‌صورت دستی تغییر می‌داد تا بتواند تصویر را با کیفیت اصلی خودش ببیند. سپس از تابستان امسال گزینه HD Pictures به این پیام‌رسان اضافه شد که به‌کاربران اجازه می‌داد فایل‌های چندرسانه‌ای را با کیفیت بالاتری نسبت به نسخه فشرده‌شده، ارسال کنند. اما حالا این آپدیت جدید، عکس‌های شما را با همان کیفیت واقعی که دارند، ارسال می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*