قیمت جیلی آزکارا

قیمت کراس اوور دو دیفرانسیل جیلی آزکارا در ایران اعلام شد

قیمت جیلی آزکارا به‌عنوان یک کراس اوور دو دیفرانسیل به‌صورت علی‌الحساب در ایران اعلام شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری Geely Azkarra آشنا خواهیم شد.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی سرانجام قیمت جیلی آزکارا که به‌عنوان نخستین کراس اوور دو دیفرانسیل هیبریدی وارداتی بازار ایران محسوب می‌شود را اعلام کرد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز ضمن بررسی جزئیات قیمت‌گذاری جیلی Azkarra با مشخصات و امکانات آن نیز آشنا خواهیم شد.

قیمت جیلی آزکارا در ایران

قیمت جیلی آزکارا

در حال حاضر در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی برای جیلی آزکارا قیمت علی‌الحساب 1 میلیارد و 400 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که برای محاسبه قیمت نهایی باید سایر هزینه‌ها نیز به آن اضافه شود. با توجه به قیمت این خودرو در بازارهای جهانی، احتمالا قیمت نهایی آن به بیش از 2 میلیارد تومان خواهد رسید.

مشخصات فنی جیلی Azkarra 

قیمت جیلی آزکارا

جیلی آزکارا به قوای محرکه هیبرید خفیف متشکل از یک پیشرانه 1.5 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ با فناوری GDI و یک پیشرانه برقی 48 ولتی مجهز شده است. پیشرانه بنزینی این خودرو قدرتی برابر با 177 اسب بخار و گشتاور 255 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. پیشرانه الکتریکی نیز قدرتی برابر با 13 اسب بخار و گشتاور 45 نیوتن‌متر را به تولید می‌رساند.

قیمت جیلی آزکارا

در مجموع این قوای محرکه، قدرتی برابر با 190 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. قدرت تولید شده از از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به تمام چرخ‌ها می‌رسد.

امکانات رفاهی و ایمنی Geely Azkarra

Geely Azkarra

فردا موتورز قصد دارد نسخه فول آپشن جیلی آزکارا را به بازار ایران عرضه کند. از امکانات رفاهی و ایمنی نسخه فول آپشن این خودرو می‌توان به دوربین 360 درجه، سیستم پایش فشار باد تایر، ترمز اضطراری، رادار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، کلاستر دیجیتال، سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو، سیستم تهویه دو کاناله و صندلی‌های برقی راننده و شاگرد اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*