پروژکتورهای Freestyle سامسونگ

نسل جدید پروژکتورهای Freestyle سامسونگ باعث شگفتی منتقدان شد

نسل دوم پروژکتورهای Freestyle سامسونگ با نوآوری‌های پیشگامانه و طراحی کاربرمحور خود باعث شگفتی منتقدان حوزه فناوری شد.

نسل دوم پروژکتورهای Freestyle سامسونگ با نوآوری‌ها و طراحی جذابی که دارد، توانست منتقدان حوزه فناوری و کارشناسان را شگفت‌زده کند. این محصول جدید سامسونگ موفق شد عناوینی مانند «برگزیده سال 2023 کارشناسان» و «انتخاب برتر 2023» را از رسانه‌های مشهوری مثل نیوزویک و Techaeris دریافت کند. نسل دوم پروژکتورهای Freestyle سامسونگ، نسخه جدیدی از سری صفحه نمایش‌های قابل حمل و همگام با سبک زندگی از سامسونگ است که در اوایل ماه سپتامبر امسال شاهد عرضه آن به بازار بودیم.

معرفی نسل دوم پروژکتورهای Freestyle سامسونگ

این مدل نسبت به نسخه قبلی بهبود قابل توجهی پیدا کرده و با فرم سبک و کم‌حجم خود، تجربه فراگیری از برنامه‌های سرگرمی را ارائه می‌دهد و با توجه به برخورداری از نوآوری‌های پیشگامانه و طراحی کاربرمحور، توجه کارشناسان و منتقدان حوزه فناوری را به خود جلب کرده است. در ادامه با ویژگی‌های پروژکتور The Freestyle 2 سامسونگ بیشتر آشنا می‌شویم.

سرگرمی، همراه شما در هر جایی

پروژکتورهای Freestyle سامسونگ

نسل جدید پروژکتورهای فری استایل سامسونگ دارای سبک طراحی جدید و قابلیت‌های نوآورانه‌ای است که آن را در جایگاه برتری نسبت به رقبا قرار می‌دهد. از جمله امکانات قابل توجه این مدل جدید می‌توان به توانایی منحصربه‌فرد در استریم بازی‌های ابری بدون کنسول و امکان یکی کردن دو پروژکتور برای دستیابی به نمای عریض اشاره کرد.

این دستگاه با وجود فرم سبک و کم‌حجم خود، قادر است صفحه نمایشی تا ابعاد 100 اینچ را روی انواع سطوح ارائه کند که این موضوع موجب تحسین سامسونگ توسط بسیاری از منتقدان شده است. این پروژکتور بدون توجه به اندازه صفحه نمایش، می‌تواند تصویری عالی با دقت رنگ بالا و کیفیت صدای 360 درجه را ارائه دهد. وضوح فول اچ دی یا 1920 در 1080 پیکسل، موجب نمایش تصاویر بزرگ، واضح و روشن برای کاربران می‌شود و شما می‌توانید در هر جایی که هستید از تماشای محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید.

قابلیت Smart Edge Blending یکی دیگر از ویژگی‌های نوآورانه نسل دوم پروژکتور Freestyle سامسونگ محسوب می‌شود. با این قابلیت، کاربران می‌توانند دو دستگاه را با هم ادغام کنند و صفحه نمایش سینمایی عریض را به نمایش دربیاورند. همچنین با این قابلیت، از تجربه تماشای 160 اینچی در حالت پانوراما و 120 اینچی در حالت عمودی که برای تماشای تصاویر بزرگتر مناسب خواهند بود، لذت می‌برید.

منتقدان رسانه مشهور Techaeris به‌طور ویژه‌ای این قابلیت‌ها را تحسین کرده‌اند و پس از بررسی پروژکتور The Freestyle 2 سامسونگ، جایزه «انتخاب برتر سال 2023» را به این محصول اعطا کردند. منتقدان این رسانه ضمن تمجید از قابلیت اتصال دو دستگاه برای داشتن نمایشگر بزرگتر، عنوان کردند که عملکرد پروژکتورهای نسل دوم فری استایل سامسونگ نسبت به ابعاد و قیمت خود، فوق‌العاده است.

تحول در زمینه گیمینگ

پروژکتورهای Freestyle سامسونگ

نسل دوم پروژکتورهای Freestyle سامسونگ با قابلیت‌های گیمینگ و عملکرد بی‌نظیر خود به‌خوبی به نیازهای گیمرها پاسخ می‌گویند؛ این افراد می‌توانند یک پروژکتور قابل حمل کوچک را داشته باشند تا در هر جایی که هستند به بازی کردن ادامه بدهند. حالا گیمرها حتی می‌توانند کنترلر مورد علاقه خود را نیز به پروژکتور وصل کنند و بدون نیاز به یک کنسول جداگانه، امکان دسترسی به بیش از سه هزار بازی را از طریق قابلیت Gaming Hub خواهند داشت.

بازی‌های موجود در این سرویس از طریق شرکای استریم بازی مبتنی بر فضای ابری مثل ایکس باکس، انویدیا جی فورس Now، آمازون Luna، آرکید Antstream، کلاود Blacknut Gaming و Utomik در دسترس گیمرها قرار گرفته‌اند. این ویژگی به‌عنوان یک تحول بزرگ برای گیمرها محسوب می‌شود و می‌تواند به نیازهای آنها در هر جایی که هستند، پاسخ بگوید.

رسانه نیوزویک (NewsWeek) نیز عنوان «برگزیده سال 2023 کارشناسان» را به نسل دوم پروژکتور Freestyle سامسونگ اعطا کرده است. منتقدان این رسانه می‌گویند این دستگاه برای کسانی که تجربه سرگرمی بدون دردسر در اولویت آنها قرار دارد، یک انتخاب جذاب خواهد بود. این رسانه نوشت:

این دستگاه برای خریدارانی مناسب است که به‌دنبال پروژکتوری با قابلیت‌های مختلف، تنظیم ساده، امکان استریم همزمان و بازی بدون اتصال به دستگاه دیگری هستند. فقط باید نسل جدید پروژکتور فری استایل را به برق و وای فای وصل کنید تا از تجربه فراگیر Gaming Hub لذت ببرید.

نیوزویک نسل دوم پروژکتور Freestyle را با نسل قبلی نیز مقایسه کرده و در این رابطه عنوان کرده که نسخه جدید فری استایل سامسونگ با رابط سریع‌تر و توانایی استریم بازی، در مجموع بهتر از نسخه قبلی ظاهر شده است.

همچنین سایت HomeTheaterReview نیز جایزه «برگزیده سال 2023 کارشناسان» را به پروژکتور Freestyle 2 داده و از اضافه شدن قابلیت Gaming Hub قدردانی کرده است. این رسانه نوشت:

این محصول جدید یک پروژکتور قابل حمل منحصربه‌فرد است که می‌خواهد تجربه سرگرمی را به سطح بالاتری ببرد. این دستگاه با توجه به پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز ویژگی‌های کاربردی و برنامه راه‌اندازی خودکار، به‌خوبی لیاقت عنوان پروژکتور قابل حمل برگزیده کارشناسان را دارد.

تماشای محتوا در هر جایی

پروژکتورهای Freestyle سامسونگ

علاوه بر نوآوری در گیمینگ، نسل دوم پروژکتور Freestyle سامسونگ، از قابلیت‌هایی برخوردار است که تماشای طولانی‌مدت محتواهای مورد علاقه شما را نیز به کاری لذت‌بخش و آسان تبدیل می‌کند. کاربران با این محصول می‌توانند به‌آسانی و بدون هیچ دردسری، به انواع محتواهای تلویزیونی و فیلم‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

پروژکتور فری استایل 2 بدون نیاز به سیم و دستگاه اضافی، محتواهای مورد نظر شما را فقط با اتصال وای فای پخش می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق پلتفرم‌های استریم و VOD در سامسونگ تی وی پلاس، به بیش از 300 کانال تلویزیونی زنده، هزاران نمایش و فیلم درخواستی در ایالات متحده و بیش از 2200 کانال در سطح جهانی در 24 کشور مختلف دسترسی داشته باشند. علاوه بر این با پروژکتور Freestyle سامسونگ می‌توانید تمامی سرویس‌های اصلی OTT در دسترس را روی تلویزیون هوشمند سامسونگ اجرا کنید. بنابراین با این پروژکتور، مجموعه کاملی از محتواهای ویدیویی در هر مکانی در دسترس شما قرار می‌گیرد.

رسانه Techlicious با توجه به این تجربه فراگیر، عنوان «برگزیده کارشناسان» را به پروژکتور نسل دوم فری استایل سامسونگ اعطا کرده است. علاوه بر این، رسانه مذکور، امتیاز چهار ستاره را به این محصول داده و در مورد آن نوشته تماشای تصویر 100 اینچی فری استایل بسیار لذت‌بخش است. این دستگاه گزینه مناسبی برای مشتاقان فیلم و بازی‌های ویدیویی خواهد بود که برای آنها داشتن یک تصویر بزرگ و روشن با صدای عالی، بسیار مهم است.

سامسونگ همواره در تلاش است تا نمایشگرهای بزرگتر و خیره‌کننده را با راحتی هر چه بیشتر و با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، در اختیار کاربران قرار دهد. نسل دوم پروژکتور Freestyle سامسونگ نمونه برجسته‌ای از تعهد سامسونگ به بهبود مداوم تجربه تماشای کاربران را نشان می‌دهد. این دستگاه با ماهیت همه‌جانبه در فرم همراه خود، می‌تواند آینده‌ی سرگرمی‌های قابل حمل در جهان باشد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره نسل دوم پروژکتور Freestyle سامسونگ می‌توانید به وبسایت این شرکت کره‌ای به نشانی اینترنتی https://www.samsung.com مراجعه نمایید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*