کارت به کارت با موبایل

آیا کارت به کارت با موبایل روشی مطمئن است؟

برای کارت به کارت با موبایل، زمانی که اینترنتی خرید کرده‌اید و می‌خواهید پرداخت را به‌صورت آنلاین انجام دهید، یکی از دغدغه‌های مهم شما اطمینان از امنیت سیستم پرداخت الکترونیکی است تا حساب بانکی شما در معرض حملات هکرها و کلاهبرداران اینترنتی قرار نگیرد.

برای کارت به کارت با موبایل، بسیاری از کاربران از موبایل بانک‌ها و اپلیکیشن‌های پرداخت استفاده می‌کنند تا بتوانند امور مالی خود را به‌طور الکترونیکی سر و سامان دهند. اما باز هم سوالی که از سمت افراد مطرح می‌شود این است که کدام یک از این اپلیکیشن‌ها قابل اعتماد هستند؟ برای دستیابی به این سوالات، با این مقاله همراه شوید.

روش‌هایی که در گذشته برای انتقال وجه مورد توجه بود

در گذشته محدودیت‌های تکنولوژی بیشتر بود و افراد علم و آگاهی کم‌تری داشتند؛ برای رسیدگی به امور مالی خود که مهم‌ترین آن‌ها انتقال وجه بود، ناچار به صرف مدت‌زمانی زیاد در شعب بانکی و صف خودپردازها بودند. در واقع آن روزها، صحبتی از کارت به کارت با موبایل و خدماتی از این قبیل که در بستر اینترنت انجام شود، نبود. آیا به نظر شما این روش‌ها هنوز کاربردی دارند؟

مزیت کارت به کارت با موبایل

امروز به لطف تکنولوژی و توسعه فناوری دیجیتال، روش‌های انتقال وجه تغییر یافت و افراد دیگر نیازی به مراجعه فیزیکی به بانک‌ها برای انتقال وجه نقد به حساب دیگران ندارند. کارت به کارت یکی از امور رایج افراد به‌خصوص صاحبان مشاغل در طول روز است که با پیشرفت فناوری، این امور با سرعت و سهولت بالایی انجام می‌شود و در وقت انسان‌ها صرفه‌‌جویی‌های بسیاری را به عمل می‌آورد.

کارت به کارت با موبایل

کاربران می‌توانند با داشتن یک تلفن همراه هوشمند و نصب نرم‌افزارهای موبایلی، تمام خدمات مالی و اعتباری را ظرف چند دقیقه در بستری امن و پرسرعت انجام دهند. عملا با این فرایندهای انتقال نوظهور که تسهیلات زیادی را برای زندگی ما به ارمغان آورده، دیگر کسی از روش‌های سنتی برای کارت به کارت استفاه نمی‌کند.

آیا می‌توان به امنیت فرایند کارت به کارت با موبایل اطمینان داشت؟

قطعا خیلی از شما شاهد اتفاقاتی مثل کلاهبرداری‌های اینترنتی و به خطر افتادن اطلاعات محرمانه کاربران بوده‌اید و شاید حتی خودتان نیز در گذشته، قربانی چنین حوادثی شده‌اید. بنابراین؛ حق دارید که نسبت به امنیت روش‌های پرداختی آنلاین، ابهام داشته باشید.

سال‌هاست که بانک‌ها اقدام به طراحی و عرضه اپلیکیشن‌هایی کردند که به آن‌ها همراه بانک گفته می‌شود. این اپلیکیشن‌ها از اعتبار بالایی برخوردارند و امکان دسترسی شما را به اطلاعات حساب‌تان میسر می‌سازند. با این اوصاف اگر مرجع شما برای خدمات آنلاین به‌شکلی معتبر انتخاب شود، می‌توانید نسبت به امنیت و حفظ حریم شخصی کاربری خود در آن مطمئن شوید. حالا بگویید آیا شما چنین اپلیکیشنی را می‌شناسید؟

تاپ، اپلیکیشنی امن برای کارت به کارت با موبایل

حتما خیلی از شما نام این اپلیکیشن به گوش‌تان خورده و از ویژگی‌های بارز آن توصیفاتی را شنیده‌اید. سوپر اپلیکیشن تاپ یکی از امن‌ترین و پرسرعت‌ترین پلتفرم‌هایی است که بیش از 100 سرویس کاربردی را در خدمات بهینه خود ارائه می‌دهد و شما را از همه مراجعی که به اعتبار و امنیت آن‌ها اطمینانی ندارید، بی‌نیاز می‌کند.

کارت به کارت با موبایل

ناگفته نماند که اپلیکیشن تاپ، تحت نظارت پلیس فتا و نهادهای قدرتمندی مانند بانک مرکزی و بانک پارسیان فعالیت دارد و خدمات آن با پوشش‌دهی بیش از 30 بانک مختلف، به‌صورت 24 ساعته در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با این حساب، هنوز هم نگران امنیت حساب خود هستید؟

چگونگی فرایند کارت به کارت با موبایل در اپلیکیشن تاپ

تاپ، به‌دلیل ارائه خدمات جامع و گسترده به کاربران میلیونی خود، با نام یک سوپر اپلیکیشن در میان سایر پلتفرم‌های مالی رقیب شناخته می‌شود. اگر مایلید که از این پس امور مالی مرتبط با انتقال وجه را با این مرجع امن انجام دهید، به مراحلی که در ادامه شرح داده‌ایم، لطفا دقت کنید.

  • بعد از ورود به اپلیکیشن، سرویس کارت به کارت را انتخاب کنید.
  • شماره کارت مبدأ را وارد کنید.
  • شماره کارت مقصد را وارد کنید. (می‌توانید این شماره را در لیست ذخیره‌های خود در اپلیکیشن داشته باشید.)
  • مبلغ را به ریال وارد کنید.
  • بعد از لمس گزینه استعلام، اطلاعاتی همچون رمز دوم، تاریخ انقضا و cvv2 را وارد کنید.
  • مبلغ و اطلاعات تراکنش را تایید کنید.
  • تراکنش شما اکنون با موفقیت پایان پذیرفت.

جمع‌بندی

در صورتی که قصد انجام کارت به کارت با موبایل را دارید، این کار را در یک بستر امن انجام دهید تا از حساب بانکی شما حفاظت شود. در واقع امنیت درگاه پرداخت، یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای کاربران هنگام خریدهای اینترنتی اهمیت دارد. تاپ، همان مرجعی است که خیلی از شما به‌دنبال ویژگی‌های آن هستید. درگاه این اپلیکیشن، امنیت و پشتیبانی را برای کاربران و کسب‌وکارها فراهم کرده تا تراکنش‌های مالی خود را با خیالی آسوده انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*