راهکارهای سازمانی ایرانسل

جشنواره یلدایی راهکارهای سازمانی ایرانسل با 20 گیگ اینترنت هدیه آغاز شد

جشنواره یلدایی راهکارهای سازمانی ایرانسل آغاز شد. در این جشنواره، خریداران مودم‌های سازمانی با ثبت اولین خرید خود در فروشگاه سازمانی ایرانسل، 20 گیگ اینترنت هدیه می‌گیرند.

جشنواره یلدایی راهکارهای سازمانی ایرانسل با در نظر گرفتن مهم‌ترین نیاز کسب‌وکارها، آغاز شد و با خرید اولین مودم از فروشگاه اینترنتی سازمانی ایرانسل می‌توانید 20 گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنید. راهکارهای سازمانی ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف دسترسی آسان‌تر کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک به اینترنت پرسرعت، جشنواره‌ای را به‌مناسبت شب یلدا برگزار می‌کند و در طی برگزاری این جشنواره، خریداران مودم‌های سازمانی که نخستین خرید خود را در آذرماه 1402 در فروشگاه سازمانی ایرانسل ثبت کنند، از 20 گیگ اینترنت هدیه برخوردار خواهند شد.

سازمان‌ها و کسب‌وکارها در این جشنواره می‌توانند تا پایان آذرماه 1402، به فروشگاه اینترنتی راهکارهای سازمانی ایرانسل مراجعه کنند و مودم متناسب با نیاز خود را برای اولین بار بخرند و 20 گیگ اینترنت هدیه را از ایرانسل دریافت نمایند. کاربران سیم کارت‌های سازمانی نیز قادر خواهند بود برای مدیریت حساب خود از سرویس ایرانسل من سازمانی استفاده کنند. در اپلیکیشن موبایل ایرانسل من سازمانی و نسخه تحت وب آن، تمامی مشترکان سازمانی می‌توانند از امکان مدیریت جامع سیم‌کارت‌های سازمانی خود بهره‌مند شوند. گفتنی است تنها مدیران پروفایل و مدیران حساب شرکت‌ها می‌توانند از امکانات ایرانسل من سازمانی استفاده کنند و مشترکان سازمانی ایرانسل برای استفاده از آن باید مدیر پروفایل و مدیران حساب شرکت خود را معرفی کنند.

شما می‌توانید اپلیکیشن ایرانسل من سازمانی را از طریق وبسایت راهکارهای سازمانی ایرانسل یا فروشگاه‌های نرم افزاری مختلف مثل گوگل پلی استور، مایکت و چارخونه دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن در دسته‌های مختلف مثل مدیریت پرونده، مدیریت محصولات سازمانی، خرید و صورت‌حساب و راهنمایی و پشتیبانی، خدمات خود را در اختیار خریداران محصولات سازمانی ایرانسل قرار می‌دهد.

آشنایی با راهکارهای سازمانی ایرانسل

راهکارهای سازمانی ایرانسل با خدمات کاربردی، مفید و مقرون‌به‌صرفه خود، به‌دنبال یاری‌رسانی به صنایع و کسب‌وکارها در حرکت به سمت دیجیتالی شدن است. از جمله خدمات و راهکارهای سازمانی Irancell می‌توان به راهکارهای ارتباطات پرسرعت سازمانی، خدمات سازمانی موبایل، ارتباطات یکپارچه سازمانی، خدمات ابری، اینترنت اشیا و خدمات دیجیتال اشاره کرد.

اینترنت سازمانی و سرویس VPN سازمانی، سیم کارت سازمانی، موبایل سازمانی (MVPN)، واکه (سیستم بی‌سیم)، شماره تماس جایگزین (تماس ایمن)، کد کوتاه دستوری (USSD)، پیامک انبوه، سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، پنل تبلیغات یلوادوایز و سامانه یلوهاب از جمله محصولات راهکارهای سازمانی Irancell برای کسب‌وکارها محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*