گوشی شیائومی ۱۴ اولترا

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا، با این مشخصات فنی ابرقهرمان دنیای موبایل می‌شود

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا – Xiaomi 14 Ultra که به‌زودی رونمایی می‌شود، یکی از بهترین دوربین‌های موبایل را به‌همراه دارد و بسیار توانمند است.

گزارش جدیدی منتشر شده که اطلاعات فنی مهم گوشی شیائومی ۱۴ اولترا، پرچمدار آینده غول چینی‌ها را فاش می‌کند. اگر این گزارش واقعیت داشته باشد، دنیای موبایل یکی از قدرتمندترین گوشی‌های تاریخ را به خودش خواهد دید. از آنجا که این اطلاعات از سوی یکی از قابل اعتمادترین منابع خبری در چین منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که می‌تواند واقعیت داشته باشد.

از گوشی ابرقهرمان شیائومی ۱۴ اولترا چه می‌دانیم؟

اگر اخبار تکنولوژی را دنبال می‌کنید، احتمالا می‌دانید که دو گوشی شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو مدتیست که رونمایی شده‌اند، اما هنوز خبری از نسخه Ultra این خانواده نیست. حالا رسانه‌ها ادعا می‌کنند که نسخه اولترا با انگیزه‌ای فراوان در شرف رونمایی است. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این گوشی، بخش دوربین شیائومی ۱۴ اولترا است که آن را از دو مدل دیگر این خانواده متمایز می‌کند.‍

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا

رندر گوشی Xiaomi 14 Ultra

آنطور که گفته می‌شود، شیائومی از سنسور دوربین Sony LYT900 با گشودگی دیافراگم عریض f/1.63 روی این گوشی استفاده خواهد کرد که معادل یک دیافراگم f/4.3 فول فریم است. اما این به چه معناست؟ این یعنی Xiaomi 14 Ultra می‌تواند بهتر از هر گوشی دیگری در شب عکاسی کند. در مجموع از ۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی روی قاب پشتی این محصول استفاده شده که فواصل کانونی متفاوتی دارند.

ظرفیت باتری به‌کار رفته زیر قاب این گوشی ۵،۱۸۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. کاربران می‌توانند این باتری را با توان ۹۰ واتی به‌صورت سیمی و با توان ۵۰ واتی به‌صورت بی‌سیم و در عرض چند دقیقه فول شارژ کنند. همچنین انتظار می‌رود شیائومی در بهار پیش رو بخواهد از این دیوایس توانمند رونمایی کند. این می‌تواند در تاریخی بین فروردین و اردیبهشت ماه باشد. ولی زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست. امیدواریم به‌زودی اطلاعات بیشتری از گوشی مورد انتظار Xiaomi 14 Ultra فاش شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*