بهترین خودروهای شاسی بلند

بهترین خودروهای شاسی بلند و پیکاپ سال 2024

بهترین خودروهای شاسی بلند و پیکاپ سال 2024 توسط مجله کار اند درایور معرفی شدند. در ادامه با بهترین شاسی بلندها و پیکاپ های سال آشنا خواهیم شد.

مجله خودرویی Caranddriver لیست بهترین خودروهای شاسی بلند و پیکاپ سال 2024 را منتشر کرد. کارشناسان این مجله خودرویی معتبر با بررسی جدیدترین شاسی بلندها و پیکاپ ها توانستند لیستی از بهترین خودروهای پیکاپ و شاسی بلند سال را تهیه کنند.

معرفی بهترین خودروهای شاسی بلند و پیکاپ سال

در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با بهترین خودروهای شاسی بلند و پیکاپ سال 2024 آشنا خواهیم شد.

تویوتا گرند هایلندر – Toyota Grand Highlander

بهترین خودروهای شاسی بلند

در سبد محصولات تویوتا، شاسی بلندهای زیادی وجود دارد و به‌نوعی تولید گرند هایلندر عجیب به‌نظر می‌رسید؛ اما این گرند هایلندر در قالب یک شاسی بلند 7 نفره با کارایی، راحتی و رضایت رانندگی بالای خود توانسته به‌خوبی به نیاز مشتریان پاسخ دهد و در لیست بهترین خودروهای شاسی بلند و پیکاپ سال 2024 قرار بگیرد.

رم 1500 – Ram 1500

بهترین خودروهای شاسی بلند

با وجود این‌که نسل فعلی پیکاپ رم 1500 در سال 2019 روانه بازار شده، اما کماکان یکی از بهترین پیکاپ های بازار محسوب می‌شود. این خودرو در نسخه لیمیتد با کابین لوکس یا نسخه TRX با پیشرانه 702 اسب بخار خود می‌تواند به نیازهای مختلف مشتریان به‌خوبی پاسخ دهد. این پیکاپ از فنرهای بادی در جلو و عقب که امکان تنظیم ارتفاع نیز وجود دارد به‌همراه صندلی‌های چرمی با گرم‌کن و تهویه توانسته سطح پیکاپ‌ها را ارتقا دهد.

پورشه ماکان – Porsche Macan

بهترین خودروهای شاسی بلند

پورشه ماکان با بدنه سبک و چابکی بالای خود توانسته داوران مجله خودرویی کاراند درایو را به وجد آورد. این خودرو در نسخه پایه به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر با قدرت 265 اسب بخار مجهز شده است، اما در نسخه GTS با پیشرانه 2.9 لیتری V6 توئین توربو 440 اسب بخاری خود یک سواری هیجان‌انگیز را به‌همراه دارد؛ چرا که ظرف مدت 3.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و از مانورپذیری بالایی نیز برخوردار است.

کیا تلوراید – Kia Telluride

بهترین خودروهای شاسی بلند

کیا تلوراید همواره به‌عنوان یک شاسی بلند جذاب و کاربردی توسط داوران مجله کارانددرایور مورد تحسین قرار گرفته است و کارکنان این مجله خودرویی نیز چند دستگاه از این خودرو را برای استفاده شخصی خریداری کردند. این شاسی بلند میان‌سایز سه ردیفه در کلاس خودرویی خود توانسته به‌شکل کامل به نیاز مشتریان پاسخ دهد و به یک گزینه ایده‌آل برای علاقه‌مندان به شاسی بلندهای سه ردیفه تبدیل شود.

کیا ای وی 9 – Kia EV9

بهترین خودروهای شاسی بلند

میزان محبوبیت شاسی بلندهای سه ردیفه طی سال‌های اخیر افزایش یافته و در همین راستا کیا با شاسی بلند برقی EV9 توانسته به‌خوبی به نیاز این مشتریان پاسخ دهد. هرچند این خودرو همانند هیوندای آیونیک 5 و کیا EV6 روی پلتفرم برقی E-GMP توسعه پیدا کرده است، اما طراحان با تغییر محل نصب چرخ‌ها توانستند فاصله محوری آن را به 3099 میلی‌متر برسانند که 198 میلی‌متر بیشتر از کیا تلوراید بوده و توانسته دسترسی آسان به صندلی‌های ردیف سوم را فراهم کند.

هیوندای آیونیک 5 – Hyundai Ioniq 5

هیوندای آیونیک 5

هیوندای با خودرو برقی آیونیک 5 توانسته مشکلات رایج خودروهای برقی نظیر محدودیت در میزان پیمایش، طولانی بودن مدت شارژ باتری و همچنین محدودیت دسترسی به شارژرهای سریع را رفع کند.

در واقع این خودرو به پکیج باتری 77.4 کیلووات‌ساعتی مجهز شده که می‌تواند با یک‌بار شارژ، مسافتی برابر با 490 کیلومتر را بپیماید. همچنین به‌کمک معماری 800 ولتی و شارژر سریع 350 کیلووات‌ساعتی می‌توان ظرف مدت 26 دقیقه از 10 تا 90 درصد باتری‌ها را شارژ کرد. علاوه بر این، از ابتدای سال 2025 مالکان این خودرو می‌توانند از جایگاه‌های شارژ تسلا استفاده کنند که باعث رفع مشکل دسترسی به جایگاه‌های شارژ سریع خواهد شد.

هوندا سی آر وی – Honda CR-V

هوندا سی آر وی

هوندا CR-V به‌عنوان جایگزین بلندقامت هوندا سیویک و آکورد محسوب می‌شود. این خودرو که به موتورهای سیویک مجهز شده توانسته به جایگزین بسیار مناسبی برای آکورد استیشن تبدیل شود.

این خودرو در نسخه پایه از یک موتور 1.5 لیتری توربو 190 اسب بخار و گیربکس CVT بهره می‌برد. ضمن این‌که مدل بالاتر آن نیز با یک سیستم هیبریدی 204 اسب بخاری عرضه می‌شود. هر دو پیشرانه این خودرو بسیار آرام بوده و امکان سفارش سامانه چهار چرخ محرک نیز برای آنها وجود دارد.

جنسیس جی 70 – Genesis GV70

جنسیس جی 70

جنسیس GV70 را باید تکمیل‌کننده کلاس شاسی بلندهای جمع‌وجور لوکس دانست. این خودرو که در مدل بنزینی و برقی روانه بازار شده توانسته با ویژگی‌های لوکس خود به یک گزینه جذاب برای مشتریان تبدیل شود. این خودرو حتی در مدل پایه خود نیز دارای ویژگی‌های لوکس از جمله متریال داخلی باکیفیت است و ارگونومی هوشمند داخلی باعث شده تا فضای مناسبی را برای سرنشینان فراهم سازد. جنسیس GV70 در طراحی بیرونی نیز لوکس به‌نظر می‌رسد.

فورد ماوریک – Ford Maverick

فورد ماوریک

این باور که فقط پیکاپ های بزرگ، خودروهای خوبی هستند باعث شده تا خودروسازان پیکاپ‌های بسیار بزرگ و گران قیمتی را روانه بازار کنند. در همین راستا شرکت فورد با پیکاپ ماوریک توانسته به نیازی که در بخش پایین‌رده بازار حس می‌شد، به‌خوبی پاسخ دهد. این پیکاپ کوچک طی مدت کوتاهی توانسته نگاه بسیاری را به خود جلب کند؛ چرا که از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

شورلت ترکس – Chevrolet Trax

شورلت ترکس

کوچک بودن اندازه شاسی بلندها به‌عنوان رایج‌ترین انتقاد از این خودروها محسوب می‌شود. در همین راستا شورلت طول ترکس را به میزان 28 سانتی‌متر نسبت به نسل قبل افزایش داده است. شورلت ترکس در حالی لقب ارزان ترین شاسی بلند شورلت را از آن خود کرده است که اکنون نسبت به نسل قبل می‌تواند 37 درصد بار بیشتری را نیز حمل کند. فرمان و ترمز این خودرو بالاتر از حد متوسط بوده و به همین دلیل مورد تحسین داوران قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*