گوشی اقتصادی سامسونگ اندروید 14

یک گوشی اقتصادی دیگر سامسونگ به اندروید 14 آپدیت شد

گوشی اقتصادی Galaxy M14 5G – گلکسی ام 14 5G سامسونگ هم به جرگه دریافت‌کنندگان آپدیت اندروید 14 و رابط کاربری وان یو آی 6 پیوست.

در ادامه انتشار آپدیت اندروید 14 و رابط کاربری وان یو آی 6 برای گوشی های میانرده و اقتصادی از سوی سامسونگ، این کمپانی کره‌ای روز گذشته گوشی گلکسی M14 5G خود را نیز به Android 14 آپدیت کرد.‌ انتشار این بروزرسانی حدودا یک هفته پس از این که One UI 6.0 برای گوشی گلکسی A14 5G  و A14 LTE منتشر شد صورت گرفت.

گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی M14 5G؛ جدیدترین دریافت‌کننده اندروید 14

در حال حاضر کاربران کشورهای عراق، مراکش، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، تونس، ترکیه و برخی مناطق دیگر خاورمیانه بروزرسانی اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 را دریافت کرده‌اند.‌ این آپدیت با کد فریمور M146BXXU2BWK8  در اختیار کاربران این گوشی قرار گرفته و بروزرسانی امنیتی نوامبر 2023 را نیز روی این گوشی نصب می‌کند. اگر این بروزرسانی برای گوشی شما هم منتشر شده، در نظر داشته باشید که با یک آپدیت بزرگ طرف هستید. بنابراین حتما از داده‌های مهم خود پشتیبان بگیرید و بروزرسانی را از طریق وای فای انجام دهید.

گوشی Galaxy M14

همچنین برای چک کردن این که آیا بروزرسانی اندروید 14 و وان یو آی 6 برای گوشی شما عرضه شده یا خیر می‌توانید در گوشی سامسونگ خود وارد قسمت تنظیمات شده و وارد بخش Software Update شوید. در این قسمت می‌توانید در صورت وجود بروزرسانی جدید با فشردن کلید Download and Install آن را دانلود و نصب کنید. البته در صورت تمایل به نصب دستی این بروزرسانی هم می‌توانید با مراجعه به دیتابیس وبسایت sammobile اقدام به دانلود و نصب آن کنید.

رابط کاربری وان یو آی 6 قابلیت‌های جدید و جذابی را در اختیار کاربران گوشی اقتصادی گلکسی M14 قرار می‌دهد. در این رابط کاربری چینش آیتم‌های پانل فوری (Quick Panel) دستخوش تغییر شده و از فونت جدیدی در منوها استفاده شده است. علاوه بر این، زبان طراحی ایموجی‌ها در این رابط کاربری هم دستخوش تغییر شده و دو ویجت جدید (ویجت سفارشی دوربین و ویجت وضعیت آب و هوا) نیز در انتظار کاربران خواهند بود. همچنین ویجت پخش مدیا نیز در این رابط کاربری با قابلیت‌های جدید بروزرسانی شده است. علاوه بر این، اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سامسونگ نیز همگی در این بروزسانی آپدیت شده و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار علاقمندان قرار خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*