شیر روشویی

گجت ها چطور به قابلیت های شیر روشویی اضافه می‌کنند؟

کاربرد اصلی شیر روشویی ایجاد دسترسی به آب، جهت شستشوی دست‌ها و صورت،‌ مسواک زدن و… است. اما گجت‌ها یا ابزارک‌هایی خاص می‌توانند قابلیت های شیرآلات را افزایش دهند و حتی یک شیر روشویی چند منظوره بسازند که برای خردسالان و بزرگسالان بهینه سازی شده است!

برخی از این گجت‌ها، که در این مقاله به آن‌ها پرداخته‌ایم، عبارتند از: فیلتر حباب ساز دارای قابلیت چرخش، اکستنشن شیر روشویی، آب گرم کن متصل به شیرآلات و نازل شاوری انعطاف پذیر.

انواع گجت شیر روشویی

شیر روشویی را می‌توان از نظر محل نصب به انواع شیر روشویی توکار و روکار و از نظر مکانیزم عملکرد به انواع شیر اهرمی روشویی، شیر کلاسیک، پدالی، چشمی، هوشمند و شیر روشویی لمسی دسته‌بندی کرد. علاوه بر این، شیرآلات روشویی به مدل‌های شیر روشویی پایه بلند، شیر روشویی معمولی و شیر روشویی متحرک نیز تقسیم می‌شود. قیمت شیر روشویی، به‌خصوص قیمت شیر اهرمی روشویی، متنوع است و شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود از میان انواع شیر مخلوط روشویی استاندارد و با کیفیت بازار انتخاب کنید. فراموش نکنید هنگام خرید شیر روشویی، در کنار قیمت شیر مخلوط روشویی به جنس، گارانتی و قابلیت نصب آسان آن نیز توجه کنید.

همان‌طور که دیدید انواع شیر روشویی با امکانات و قابلیت‌های متفاوت در تنوعی از قیمت شیر روشویی در بازار وجود دارد. اما،‌ نکته مهم این است که در صورتی که یک شیر روشویی معمولی نیز دارید می توانید به کمک ابزارک یا گجت های جالب کاربرد آن را بهینه‌سازی کنید. حتی،‌ این گجت‌ها به شما امکان دسترسی به چندین قابلیت با داشتن تنها یک شیر روشویی را می‌دهد. پس خرید شیر روشویی خود را انجام دهید و برای کاربرد دلخواه خود ابزارک مورد نظر را نیز تهیه کنید. در ادامه با این گجت‌ها آشنا خواهید شد.

فیلتر حباب ساز شیر روشویی با قابلیت چرخش

فیلتر حباب ساز در واقع مانند پرلاتور با قابلیت چرخش 360 درجه یا کمتر است و با مخلوط کردن آب و هوا باعث می‌شود جریان آب خروجی از شیر روشویی به اطراف نپاشد و رنگی شیری مانند و بافتی نرم پیدا کند. لایه‌های فیلتر درون این حباب‌ساز نیز باعث تصفیه ناخالصی‌های آب می‌شود. این گجت جذاب می‌تواند به‌واسطه قابلیت چرخش خود جریان آب را به سمت بالا هدایت کند و در نتیجه شستن صورت و مسواک زدن را سهولت بخشد. علاوه بر این، با چرخاندن قطعه سر این فیلتر می‌توانید حالت پاشش آب مورد نظر خود را تعیین کنید.

شیر روشویی

اکستنشن شیر روشویی

ممکن است با وجود هم‌خوانی ابعاد سینک و شیر روشویی به صورت موقتی به آبریز بلندتری نیاز پیدا کنید. اگر در منزل کودک خردسالی دارید که در زمان مسواک زدن یا شستشو به این راحتی‌ها دستش به آب خروجی از شیر نمی‌رسد اکستنشن شیر روشویی کاربردی‌ترین و اقتصادی‌ترین ابزاری است که می‌توانید تهیه کنید. این گجت دسترسی آسان به آب را، بدون نیاز به چهار پایه و نوک پا ایستادن، برای کودک شما فراهم می‌آورد. اکستنشن شیر روشویی انعطاف‌پذیر است و بر روی انواع شیر روشویی نصب می‌شود، هزینه پایین‌تری از خرید شیر روشویی جدید دارد و هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را از شیرآلات خود باز کنید.

شیر روشویی

آب گرم کن فوری متصل به شیر روشویی

اگر به دنبال راهی برای دسترسی به آب گرم در شیر روشویی خود، بدون نیاز به نصب مخزن و پکیج، هستید آب گرم کن فوری متصل به شیر روشویی گزینه بسیار مناسبی است. این گجت شیرآلات مستقیم به شیر روشویی متصل است و بین 3 تا 5 ثانیه آب را گرم می‌کند. دمای آب، بسته به حجم آب خروجی، در تابستان بین 30 تا 50 درجه و در زمستان بین 20 تا 40 درجه بالا می‌رود. می‌توانید دمای آب خروجی را بر روی صفحه نمایش دیجیتال شیر روشویی خود ببینید. این وسیله برای فضاهای کوچک بسیار مناسب و کاربردی است و با جریان الکتریکی باتری و یا برق کار می‌کند.

نازل شاوری انعطاف پذیر شیر روشویی

نازل شاوری یکی از کاربردی‌ترین گجت های شیر روشویی است که مدل‌های بسیار متنوعی دارد. به طور کلی، این ابزار در سر آبریز شیر روشویی نصب می‌شود و آب خروجی از شیر را به دو خروجی هدایت می‌کند: یک خروجی معمولی دارای پرلاتور و یک خروجی دارای گوشی شاوری. گوشی شاوری معمولاً دو یا چند حالته است و نوع پاشش آب در آن می‌تواند به کمک یک دکمه تعیین شود. این گوشی به‌واسطه یک شلنگ پلاستیکی فنر مانند به شیر روشویی متصل است و پس از پایان کار بر روی قلاب تعبیه شده قرار می‌گیرد. هر چند قیمت نازل شاوری بالا نیست، اما امکانات بسیاری برای کاربران فراهم می آورد و به‌خصوص در زمان شستشوی سینک و یا استحمام کودکان کاربرد دارد.

شیر روشویی

همانطور که دیدید گجت های زیادی برای توسعه قابلیت‌های شیرآلات بهداشتی وجود دارند که بسیاری از آن‌ها مربوط به شیر روشویی است. فیلتر حباب ساز دارای قابلیت چرخش، اکستنشن شیر روشویی، آبگرم کن متصل به شیرآلات و نازل شاوری انعطاف پذیر تعدادی از این ابزارک‌ها هستند که از مقاله گجت شیر روشویی در سایت kavianhamafza.com برگرفته شده‌اند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*