تریلر داستانی بازی Prince Of Persia: The Lost Crown

تریلر داستانی بازی Prince Of Persia: The Lost Crown منتشر شد + ویدیو

یوبی‌سافت تریلر داستانی بازی Prince Of Persia: The Lost Crown را در حاشیه نمایشگاه گیم آواردز ۲۰۲۳ منتشر کرد که شخصیت اصلی آن سارگون را به‌نمایش می‌گذارد.

بر اساس اخبار به‌بیرون درز کرده، یک هفته پیش از رونمایی رسمی از بازی Prince Of Persia: The Lost Crown، نسخه دمو آن منتشر خواهد شد. این اخبار در حاشیه برگزاری نمایشگاه The Game Awards 2023 اعلام شده است. جایی که یوبی سافت یک تریلر داستان جدید از بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده را به‌نمایش درآورد. در این تریلر کاراکتر اصلی بازی، سارگون (Sargon) در پی نجات شاهزاده غسان است. اما در این راه با هیولاهایی روبرو می‌شود که او را به چالش می‌کشند.

تریلر داستانی بازی Prince Of Persia: The Lost Crown

در حالی که نسخه کامل این بازی ۱۸ ژانویه (۲۸ دی ماه) رسما منتشر خواهد شد، اما کسانی که نسخه Deluxe این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند و یا اعضای سرویس +Ubisoft می‌توانند یک هفته زودتر به آن دسترسی پیدا کنند. البته مشخص نیست که آیا مراحلی که گیمرها در نسخه دمو طی می‌کنند، به نسخه نهایی بازی منتقل خواهد شد یا خیر. همچنین کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند علاوه بر این، یک اسکین با الهام از بازی Prince of Persia: The Warrior Within سال ۲۰۰۴ را هم برای سارگون دریافت خواهند کرد.

بازی Prince Of Persia: The Lost Crown

نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی اوایل سال ۲۰۲۳ و در حاشیه نمایشگاه Summer Game Fest معرفی شد. این بازی پس از گذشت ۱۳ سال از آخرین نسخه از فرنچایز Prince of Persia حالا در شرف انتشار قرار دارد. یوبی‌سافت همچنین به‌صورت همزمان در حال کار روی بازسازی بازی Prince of Persia: The Sands of Time نیز هست که انتشار نسخه اصلی آن به سال ۲۰۰۳ یعنی بیش از ۲۰ سال پیش بازمی‌گردد. این نسخه بازسازی شده برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، ولی انتشار آن بارها و بارها به‌تأخیر افتاد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*