محبوب ترین گوشی افغانستان

محبوب ترین برند گوشی موبایل در افغانستان چیست؛ سامسونگ، اپل یا شیائومی؟

به‌نظرتان محبوب ترین برند گوشی موبایل در افغانستان چیست؟ در ادامه به بررسی میزان محبوبیت برندهای مختلف گوشی در افغانستان می‌پردازیم.

میزان استفاده مردم افغانستان از گوشی موبایل در چند دهه اخیر افزایش چشمگیری یافته است. این افزایش استفاده در حوزه‌های مختلفی مانند وسیله ارتباطی، اطلاعاتی و سرگرمی، در نتیجه افزایش دسترسی و سهولت خرید گوشی توسط دولت برای مردم اتفاق افتاده است. اما این مطلب در مورد محبوب ترین برند گوشی در افغانستان است.

سامسونگ محبوب ترین برند گوشی در افغانستان است

سامسونگ، یکی از برندهای محبوب جهانی که با عرضه دستگاه‌های باکیفیت و مقرون به‌صرفه شناخته می‌شود. این شرکت کره‌ای تبدیل به یکی از محبوب‌ترین برندهایی شده است که مردم در هنگام خرید گوشی، همواره محصولات آن را نیز مد نظر قرار می‌دهند.سامسونگ در بازار افغانستان، تبدیل به محبوب‌ترین برند گوشی شده است و توانسته سهم زیادی از بازار گوشی افغانستان را به خود اختصاص دهد.

قابلیت اطمینان، دوام و در دسترس بودن مدل‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ از عوامل محبوبیت شدید محصولات این برند در بین افغان‌ها است.

سامسونگ توانسته از طریق راهکارهای بازاریابی درست و ارتباط با خرده‌فروشان محلی، حضور چشمگیری در بازار افغانستان داشته باشد و با عرضه گوشی‌‌هایی با قیمت‌ها و رنج‌های کاربری مختلف و البته متناسب با زیرساخت‌های افغانستان، توانست نبض بازار گوشی افغانستان را در دست خود بگیرد.

البته لازم به ذکر است که انحصاری در بازار گوشی افغانستان وجود ندارد و برندهای دیگر مثل اپل و هواوی هم با نقش کم‌رنگ‌تر نسبت به سامسونگ، در بازار این کشور همسایه حضور دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*