نسخه شهری چری اکسپلور 06

نسخه شهری چری اکسپلور 06 روانه بازار شد؛ شاسی بلند جدید مدیران خودرو به‌زودی در ایران

نسخه شهری چری اکسپلور 06 در کشور چین در مدل‌هایی با قیمت 119900 یوآن تا 129900 یوآن روانه بازار شد. شاسی بلند جدید مدیران خودرو به ایران می‌آید؟

خودروی چری اکسپلور 06 نسخه شهری، مدل دیگری از کراس اوور جدید برند چری است که چندی پیش هم مدل آفرود این خودرو معرفی شده بود. این برند در روسیه با نام جیکو عرضه می‌شود و در بازار ایران هم با همان نام چری شناخته می‌شود. این خودروی تازه معرفی شده، مدل مدرن و چشم‌نواز جدید شرکت چینی چری است و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک توسط مدیران خودرو با نام جیکو یا جایکو به بازار ایران برسد.

نسخه شهری چری اکسپلور ۰۶

مشخصات نسخه شهری چری اکسپلور 06

طول این خودرو ۴.۵۳ متر، عرض آن ۱.۹ متر، ارتفاع آن ۱.۶۸ متر و فاصله محوری آن ۲.۶۷ متر بوده و شامل چرخ‌های 18 یا 19 اینچی است. این خودرو به ویژگی‌های به‌روز دنیا مثل سانروف پانورامیک برقی، صندلی‌های حاوی گرم‌کن و تهویه در جلو، کابین مجهز به صندلی‌های چند حالته، نمایشگر 13.2 اینچی، سیستم صوتی با 8 بلندگو از برند سونی، دوربین‌های سراسری در خودرو، کروز کنترل سفارشی، فناوری ترمز خودکار، حفظ مسیر، پایش نقاط کور و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی مجهز است و صندلی‌های عقب به تخت دو نفره با عرض یک و نیم متر تبدیل می‌شوند.

نسخه شهری چری اکسپلور ۰۶

موتور این خودرو، ۱.۶ لیتری کونپنگ با بیشینه قدرت 145 کیلووات و گشتاور 290 نیوتن‌متر است و جعبه‌دنده 7 سرعته دو کلاچه نیروی تولیدی را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. شتاب صفر تا 100 این خودرو در 8 ثانیه اتفاق می‌افتد. در ادامه می‌توانید سایر تصاویر خودرو جدید چری که احتمالا توسط مدیران خودرو به بازار ایران خواهد آمد را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*