هکاتون هوش مصنوعی ایرانسل لبز

هکاتون هوش مصنوعی ایرانسل لبز و دانشگاه علم و صنعت با جوایز نقدی برگزار می‌شود

به‌مناسبت هفته پژوهش، رویداد هکاتون هوش مصنوعی با همکاری ایرانسل لبز و دانشگاه علم و صنعت همراه با جوایز نقدی ویژه برگزار می‌شود.

دومین رویداد هکاتون هوش مصنوعی ایرانسل لبز با همکاری دانشگاه علم و صنعت در روزهای 21 تا 23 آذرماه 1402 برگزار خواهد شد. در دومین چالش هوش مصنوعی ایرانسل، دانشجویان و به‌ویژه دانشجویان رشته‌های برق و کامپیوتر می‌توانند در یک بوت کمپ 12 ساعته آموزشی و یک چالش به همراه جوایز نقدی ویژه شرکت کنند. با شرکت در این بوت کمپ، 12 ساعت آموزش آنلاین و حضوری را پشت سر می‌گذارید و سرفصل‌های مبانی NLP، مدل‌های انتقالی و طراحی مدل‌های زبانی را یاد می‌گیرید. پس از این بوت کمپ و آموزش‌ها می‌توانید اقدام به طراحی و پیاده‌سازی چت بات (ChatBot) به‌عنوان یکی از کاربردها کنید.

چالش اصلی دومین هکاتون هوش مصنوعی ایرانسل لبز

چالش اصلی دومین هکاتون هوش مصنوعی ایرانسل لبز، در حوزه طراحی و پیاده‌سازی چت بات خواهد بود و جزئیات آن در ابتدای دوره به شرکت‌کنندگان معرفی می‌شود. شرکت‌کنندگان پس از طی کردن دوره آموزشی تا روز دوشنبه 27 آذرماه 1402 فرصت خواهند داشت تا چت بات خود را طراحی و برای تیم داوری ارسال کنند. شش طرحی که در ارزیابی‌های اولیه تیم داوری موفق به کسب بیشترین امتیازها شوند، در روز چهارشنبه 29 آذرماه به‌منظور ارائه نهایی و داوری دعوت می‌شوند و در نهایت جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم این رویداد اهدا خواهد شد. همچنین نفرات برتر این رویداد برای استخدام در ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و سایر شرکت‌های بزرگ کشور، معرفی می‌شوند.

شرکت ایرانسل در سال‌های اخیر به‌دنبال حرکت از یک شرکت خدمات ارتباط پایه یا Telco به سوی یک شرکت فناوری‌محور یا Techno بوده و سعی دارد تا خدمات متنوعی را هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم به کاربران ارائه دهد و موجب توانمندتر شدن زیست‌بوم دیجیتال کشور شود. ایرانسل که یکی از شرکت‌های پیشرو در تحول دیجیتال شناخته می‌شود برای دستیابی به این هدف اقدام به برگزاری رویدادهای هوش مصنوعی از جمله دومین دوره هکاتون هوش مصنوعی ایرانسل لبز با همکاری دانشگاه علم و صنعت کرده است.

مجموعه ایرانسل لبز در سال 1398 آغاز به کار کرد و هدف آن، تعمیق ارتباط ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور بوده است. انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور از جمله دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور با هدف تامین نیازمندی‌های بازار آی‌سی‌تی کشور، ماموریت مجموعه ایرانسل لبز بوده است.

این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه بهترین شرکت ملی در زمینه ایجاد محصولات و خدمات این حوزه را چشم‌انداز خود قرار داده و از بخش‌های اصلی تحقیق و توسعه، مرکز نوآوری ایرانسل و آکادمی ایرانسل تشکیل شده است. ایرانسل که به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران شناخته می‌شود، با راه‌اندازی مجموعه ایرانسل لبز قصد دارد در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و ایجاد آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال قدم بردارد و با استفاده از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، ارزش‌هایی را خلق کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*