نیسان نوت 2024

نیسان نوت فیس لیفت 2024 ، هاچ بک دوست داشتنی ژاپنی معرفی شد

خودروسازی ژاپنی نیسان، نسخه فیس لیفت شده نوت را معرفی کرد. در ادامه این مطلب، به بررسی هاچ بک ژاپنی نیسان نوت فیس لیفت 2024 می‌پردازیم.

شرکت خودروسازی نیسان از جمله کمپانی‌هایی است که در کنار محصولات شاسی‌بلند، خودروهایی از نوع دیگر را نیز همچنان در خط تولید خود دارد. سری خودروهای نوت، از همین دسته خودروها هستند که نسل سوم آنها در سال 2020 رونمایی شد. حال کمپانی نیسان، نسخه فیس لیفت شده این خودرو را نیز معرفی کرده است. در ادامه این مطلب به بررسی این خودروی جدید نیسان می‌پردازیم.

نیسان نوت

مشخصات ظاهری نیسان نوت فیس لیفت 2024

در دیدگاه اول، سپرها تغییرات کلی دارند و رینگ‌های 16 اینچی از الگوی سنتی ژاپنی بهره می‌برند. بر خلاف این‌که نیسان سعی کرده است تا تغییرات ظاهری در این خودرو جدید، چشمگیر باشند، اما مشخصات ظاهری این خودرو بیشتر شبیه خودروهای 20 سال پیش ژاپنی است. از جمله مشخصاتی که نیسان سعی کرده است تا این خودرو در نظر مشتریان جذاب باشد، عرضه این خودرو در 14 رنگ و البته دو رنگ نیز قابل سفارش است.

نیسان نوت 2024

تازه‌ترین و البته چشم‌گیرترین ویژگی نوت فیس لیفت در داخل کابین آن نهفته است. صندلی سرنشین چرخشی، مشخصه جدید نوت 2024 است. چرخش این صندلی به سمت خارج بوده تا ورود و خروج،به داخل کابین سهولت یابد. برای به‌روزتر دیده شدن این مشخصه صندلی چرخان، جای پای فابریک نیز برای استراحت پا در نظر گرفته شده است.

نیسان نوت 2024

کنسول مرکزی نوت 2024 همانند نسخه 2020 دست نخورده مانده و همان ویژگی‌های نسخه قبل از جمله پورت HDMI را دارد. برای جلوه‌گری بیشتر داخل کابین، صندلی‌ها به نوارهای تزئینی مجهز شده‌اند.

مشخصات فنی

نیسان نوت 2024

نیسان نوت را می‌توان در دو نسخه دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک سفارش داد. این خودرو مجهز به یک موتور هیبریدی است که موتور 1.2 لیتری بنزینی، به‌عنوان ژنراتور برای شارژ باتری استفاده می‌شود. در نوع چهار چرخ محرک، یک پیشرانه دیگری هم برای قسمت عقب خودرو، در نظر گرفته شده است.

قیمت نسخه دیفرانسیل جلو نیسان نوت، از 16 هزار دلار شروع می‌شود و قیمت نسخه چهار چرخ محرک با 2000 دلار افزایش از 18 هزار دلار شروع می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*