خداحافظی با رابط کاربری MIUI و آغاز عرضه سیستم عامل شیائومی HyperOS

شیائومی با این ویدیو، رسماً از رابط کاربری MIUI خداحافظی کرد

شیائومی با انتشار ویدیویی از رابط کاربری MIUI خداحافظی کرد تا به‌زودی عرضه سیستم عامل هایپر او اس – HyperOS در نقاط مختلف جهان کلید بخورد.

شیائومی آبان ماه گذشته در کنار شیائومی 14، سیستم عامل HyperOS را معرفی کرد که نوید آغاز فصل جدیدی برای اکوسیستم این غول فناوری چینی را می‌داد. این سیستم عامل در دسترس مالکان این گوشی پرچمدار در چین قرار گرفت و بنا به جدیدترین اخبار تکنولوژی قرار است در سه‌ماهه اول سال 2024 در بقیه نقاط جهان برای دستگاه‌های مختلف عرضه شود. در همین حال، شیائومی با انتشار ویدیویی 3 دقیقه‌ای با رابط کاربری MIUI خداحافظی کرده است.

خداحافظی با رابط کاربری MIUI برای آغاز مسیر HyperOS شیائومی

این ویدیو با عنوان «سفری در طول زمان – تکامل MIUI»، همان‌طور که از نامش بر می‌آید، مسیر طی شده از نسخه اول رابط کاربری MIUI در سال 2010 تا عرضه سیستم عامل HyperOS شیائومی را نشان می‌دهد؛ سیستم عاملی که به‌عنوان یک «اکوسیستم هوشمند» برای «افراد، خودروها و خانه‌ها» پس از خداحافظی با MIUI جایگزین آن خواهد شد. در این ویدیو پیشرفت قابلیت‌ها و جلوه‌های بصری رابط کاربری شیائومی در طول 13 سال اخیر با استفاده از انیمیشن‌ها و تصاویر مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

همان‌طور که ذکر شد، شیائومی به‌تازگی همچنین برنامه عرضه سیستم عامل هایپر او اس را به اشتراک گذاشت. بنا به گفته این شرکت، سیستم عامل مذکور در سه‌ماهه اول سال 2024 (از دی 1402 تا فروردین 1403) برای دستگاه‌های زیر ارائه می‌شود:

  • شیائومی 13
  • شیائومی 13 پرو
  • شیائومی 13T
  • شیائومی 13T پرو
  • شیائومی اولترا
  • ردمی نوت 12
  • ردمی نوت 12S
  • شیائومی پد 6

علاوه بر این گوشی‌های شیائومی و ردمی، انتظار می‌رود که پوکو F5 هم در سه‌ماهه اول سال میلادی آینده آپدیت مربوط به هایپر او اس را دریافت کند. با این حال، نام این گوشی در لیست رسمی منتشر شده توسط شیائومی دیده نمی‌شود و نمی‌توان با اطمینان در این باره اظهار نظر کرد. البته لیست منتشر شده صرفاً گوشی‌هایی را در بر می‌گیرد که در سه‌ماهه اول 2024 از این سیستم عامل برخوردار خواهند شد و مدتی قبل لیست کامل گوشی های دریافت کننده آپدیت HyperOS با گردآوری فعالان حوزه تکنولوژی منتشر شد.

همان‌طور که Xiaomi خاطرنشان کرده، آپدیت هایپر او اس به مرور زمان به‌صورت گروهی برای دستگاه‌های واجد شرایط در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین در آینده لیست سایر دستگاه‌هایی که این سیستم عامل را دریافت می‌کنند به اشتراک گذاشته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*