رنگ بندی و حافظه گلکسی S24 سامسونگ

رنگ بندی و حافظه گلکسی S24 سامسونگ مشخص شد

یک افشاگر که اعتماد زیادی به او داریم، رنگ بندی و حافظه گلکسی S24 سامسونگ را فاش کرد. همچنین در این گزارش قیمت سری گلکسی اس ۲۴ را هم ببینید.

فقط دو هفته دیگر تا آغاز سال ۲۰۲۴ باقی نمانده و این یعنی فاصله زیادی تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ در اواسط ماه ژانویه میلادی نداریم. تا به امروز اطلاعات مختلفی از پرچمداران جدید سری Galaxy S به بیرون درز کرده است. از حضور قابلیت ارتباط ماهواره‌ای تا امکانات پیشرفته هوش مصنوعی از طریق وان یو آی ۶.۱، مشخصات فنی دقیق سری اس ۲۴ و حتی تصاویر نسخه ماکت این گوشی‌ها همگی جزئیات و اخباری هستند که تاکنون به دست آمده است.

امروز اطلاعات بیشتری در مورد ظرفیت رم، رنگ بندی و حافظه هر سه عضو خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاش شده است. خوشبختانه این اطلاعات را شخصی فاش کرده که سابقه بسیار درخشانی در افشای اطلاعات دستگاه‌های سامسونگ دارد و این یعنی می‌توانیم به آن اعتماد کنیم.

رنگ بندی و حافظه گلکسی S24 سامسونگ

ماکت گلکسی اس ۲۴ اولترا

تمام اعضای این خانواده در رنگ‌های مشکی، خاکستری، بنفش و زرد عرضه می‌شوند. سامسنگ معمولا رنگ‌های انحصاری و خاص دیگری هم دارد که فقط از طریق سایت فروشگاهی این شرکت قابل سفارش هستند.

حافظه خانواده گلکسی S24 سامسونگ

نسخه معمولی گلکسی اس ۲۴ با ظرفیت رم پایه ۸ گیگ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. یک نسخه با همین مقدار رم و ۲۵۶ گیگ حافظه هم وجود دارد، اما خبری از نسخه ۵۱۲ گیگابایتی نخواهد بود.

گلکسی اس ۲۴ پلاس یک رم ۱۲ گیگابایتی را برای نسخه پایه خودش دریافت کرده و با ۲۵۶/۵۱۲ گیگ رم قابل سفارش است. گلکسی اس ۲۴ اولترا هم همین مقدار رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه دارد، اما با ۵۱۲ گیگ و ۱ ترابایت حافظه هم قابل سفارش است.

گوشی‌های این خانواده با همان قیمت نسخه‌های قبلی به‌فروش می‌رسد. قیمت گلکسی S24 سامسونگ از ۸۰۰ دلار شروع می‌شود در حالی که گلکسی +S24 با قیمت پایه ۱،۰۰۰ دلاری و گلکسی S24 Ultra هم با قیمت ۱،۲۰۰ دلاری به‌دست مشتریان می‌رسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*