شرایط فروش سایپا شاهین اتوماتیک

شرایط فروش سایپا شاهین اتوماتیک و ساینا اس در دی ماه 1402 اعلام شد (لغو شد)

شرایط فروش سایپا شاهین اتوماتیک و ساینا اس در دی ماه 1402 اعلام شد. سایپا دو خودرو شاهین اتومات و ساینا S DA را به متقاضیان جدید عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد متقاضیان جدید واجد شرایط که تاکنون در سامانه یکپارچه برای خرید خودرو ثبت نام نکردند، از روز یکشنبه 3 دی تا 7 دی 1402 یا تا زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند برای خرید خودروهای شاهین اتوماتیک و ساینا اس اقدام کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش شاهین اتومات و ساینا S در دی ماه 1402 آشنا می‌شویم.

شرایط فروش سایپا شاهین اتوماتیک و ساینا اس – دی 1402 

شرایط فروش سایپا شاهین اتوماتیک

در این طرح، شاهین گیربکس اتوماتیک با قیمت 641 میلیون و 718 هزار تومان و ساینا S DA با قیمت 323 میلیون و 757 هزار تومان در قالب طرح فروش فوق‌العاده به مشتریان عرضه می‌شوند. همچنین این خودروها فقط در رنگ سفید و با موعد تحویل 90 روزه به فروش می‌رسند.

به‌روزرسانی

با انتشار اطلاعیه سایپا، این طرح فروش منتفی شده و به زمان دیگری موکول شده است. متن اطلاعیه سایپا به شرح زیر است:

«احتراما پیرو بخشنامه شماره 395208 مورخ 1402/09/30 در خصوص ثبت نام جدید سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (شاهین اتوماتیک و ساینا S)، ضمن پوزش از متقاضیان محترم به اطلاع می‌رساند جهت هماهنگی برقراری ارتباط سیستمی و در راستای سهولت ثبت نام متقاضیان محترم، زمان ثبت نام متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*